  • 51. Data: 2015-03-18 23:51:39
    Temat: Re: Zmywarka i tabletki
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 18 Mar 2015 12:08:27 +0100, Kżyho napisał(a):

    > ostatnio byłem akurat w Euro RTV AGD, stały sobie Bosche SilencePlus, a
    > w danych wpisane miały niby 46 dB, tylko jeden jakiś wyższy model miał
    > 44 dB. Tymczasem obok jakiś Whirlpool w niższej cenie - 42 dB, jeszcze
    > tańsza i więcej mieszcząca (właśnie z trzecią szufladą-tacą na sztućce i
    > 3. śmigłem myjącym specjalnie dla tej szuflady) Amica - 44 dB. Trochę
    > dziwne przyznaję :(

    A chwalą się jakąś norma tych pomiarów? Bo jeszcze się okaże, że Amica
    mierzy w sąsiednim pomieszczeniu, a Bosch metr obok :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 52. Data: 2015-03-19 10:54:07
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-03-18 o 23:50, Borys Pogoreło pisze:

    > To jakieś ręcznie zdobione kubki albo robione na zamówienie? Bo u mnie
    > zwykłe szkliwione wytrzymują wszystkie możliwe eksperymenty w zmywarce.
    >
    > A że wszystkie tabletki działają na tej samej zasadzie, to używam
    > najtańszych, ale z lenistwa 3w1 lub 5w1. Sensownie myją te W5 z Lidla, a
    > obecnie mam jakieś średniej jakości "Minel" z Auchan.
    >
    > Finish to przepłacanie o połowę za designerską kostkę.
    > https://www.youtube.com/watch?v=Hb7TEEy6UJo

    Niestety nie do końca się zgodzę. Ogólnie bardzo lubię Lidla i sporo tam
    kupujemy. Kostki też próbowaliśmy, ale niestety u nas się średnio
    sprawdziły i jednak Finish jest znacząco lepszy. W5 raz, że niszczył nam
    właśnie te nadruki (może mniej niż inne, ale też niszczył), a po drugie
    bywały naczynia z osadem po nich.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 53. Data: 2015-03-19 10:55:59
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-03-18 o 21:42, cef pisze:

    > Użytkownik "Kżyho" <k...@c...pl> napisał w wiadomości

    > E tam. To nie zależy od tabletki, tylko od nadruku.
    > Używam obecnie dość taniej opcji tabletkowej ok 18gr/tab
    > i nie widzę jakiejś specjalnej różnicy w działaniu.

    Pewnie tak, ale tak jak mogę jeszcze zrozumieć, że złażą nadruki, które
    były w takiej bardziej, nazwijmy to, naklejanej technice robione - to
    mogę jeszcze zrozumieć.
    Ale że odbarwiły mi się takie, które miały całą szkliwioną powierzchnię
    i pod tym jakiś wzór - tego już nie rozumiem :(

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 54. Data: 2015-03-19 11:28:45
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2015-03-18 23:50, Borys Pogoreło pisze:

    > Finish to przepłacanie o połowę za designerską kostkę.
    > https://www.youtube.com/watch?v=Hb7TEEy6UJo

    Można iść dalej i samemu wykonywać tabletki:
    https://www.youtube.com/watch?v=9_iFVxYgU3U

  • 55. Data: 2015-03-19 11:36:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 marca 2015 10:54:08 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:
> [...]
    > sprawdziły i jednak Finish jest znacząco lepszy. W5 raz, że niszczył nam
    > właśnie te nadruki (może mniej niż inne, ale też niszczył), a po drugie

    Zmywarka elektrolux
    Uzywana od ok 5 lat
    Testowaliśmy różne tabletki od najtańszych do najdroższych=, nawet takie kupowane
    bezpośrednio w Niemczech.
    Dużych różnic nie było i korzystamy z Lidlowskich W5. Żadnych zastrzeżeń do nich nie
    mam

  • 56. Data: 2015-03-19 13:43:09
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 19 marca 2015 10:56:00 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

> [...]
    > Ale że odbarwiły mi się takie, które miały całą szkliwioną powierzchnię
    > i pod tym jakiś wzór - tego już nie rozumiem :(

    A jednak złażą. Trwa to latami. Uchował się jeden talerz jak dzieci były małe. Dokąd
    nie było zmywarki było ok. Ale pojawiła się z 15 lat temu. I przez te 15 lat prawie
    całkowicie sprała wzór. Z doświadczenia nie polecam proszków do zmywarek
    przemysłowych. Są bardzo agresywne, proszki a nie zmywarki, Przy cyklu w granicach 2
    minut są robione ze sporą zawartością zasady sodowej.

  • 57. Data: 2015-03-19 19:36:59
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2015-03-17 o 22:46, dddddddd pisze:

    > wyczytałem że zmywarka jest najbardziej oszczędna jak się jej nie
    > uruchamia więc szoruję w niej naczynia druciakiem ;)
    > a tak na poważnie: na początku używałem proszku i było ok, jak
    > przeszedłem na tabletki to talerz szklany jest cały porysowany, na czymś
    > innym też stwierdziłem rysy ale nie pamiętam na czym

    Kupujecie tabletki z korundem do piaskowania???

  • 58. Data: 2015-03-24 10:20:45
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-03-19 10:55, Kżyho wrote:
    > Ale że odbarwiły mi się takie, które miały całą szkliwioną powierzchnię
    > i pod tym jakiś wzór - tego już nie rozumiem :(

    Może zniknęła ochronna warstwa brudu, zaś dopływ światła dopełnił dzieła
    zniszczenia? ;-)

    Piotrek

  • 59. Data: 2015-03-28 13:40:25
    Temat: [NTG] Re: Zmywarka i tabletki

    NTG.
    pl.rec.dom

    -----

  • 60. Data: 2015-03-28 13:46:14

    U nas mimo tacy sztućce są niedomyte.
    Szczególnie narożniki tacy (tam woda ze śmigła gorzej sięga).
    Najgorzej co ciekawe z łyżkami.

    -----