  • Data: 2023-09-10 14:35:29
    Temat: Re: Znowu gaz staniał
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 9 Sep 2023 22:50:56 -0700 (PDT), Kris

    > Ps z ostatniej fucktury M3 gazu to ok 5zl czyli 1kWh ok 45gr

    Tyle to wychodzi przy współczynniku z gazowni, realnie końcowo po
    sprawności kotła itp. jest w porywach 9kWh z m3 czyli 0,55. Gdybym dzisiaj
    korzystał z prądu sieciowego na rzecz grzania PC, to wychodzi mi nadal
    mniej, bo w porywach 0,25zł/kWh. Ale mam PV, fhuj prądu narobione (w
    minionym roku wyprute 11MWh z czego 4000kWh idzie na PC gdy grzeję do 23sC
    w domu) i to kosztowało mnie 190 zł (w stosunku do 160zł w poprzednim
    roku).

    --
    Pozdor
    Myjk