  • Data: 2020-09-22 17:45:30
    Temat: Re: Źródła światła (lampy) LED w Kauflandzie
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-09-21 19:42, J.F. pisze:
> [...]
    31500-34>

    > Cena 15zl za 3 dobra, o ile komus odpowiada 806lm "odpowiednich 60W" i
    > zolty kolor 2700K.

    > Tylko ze "u mnie" na pudelku ani slowa o tym, za to przekreslona ikonka
    > jakby sciemniacza.

    Specjalnie wybrałem się do Kaufa wczoraj, by jeszcze raz obadać te
    LED-ówki. I faktycznie: etykieta na koszyku wprowadzała w błąd. Nie da
    się ich używać ze ściemniaczami, chociaż w katalogu produktów Attralux
    takowe występują -
    <https://www.attralux.com/b-dam/b2c/en_GB/attralux/p
    roducts_attralux.pdf>

    Szukałem takich, które pracują ze ściemniaczem dla ojca znajomej.
    Napomknął, że potrzebuje takich, bo ma w domu trochę układów ze
    ściemniaczami. A jest to człowiek starej daty - w domu zwykłe żarówki z
    żarnikiem oraz halogeny. Dom spory, tak jak i rachunki za prąd.

    Ostatecznie kupiłem trójpak LED OSRAM - też odpowiednik 60W. W promocji
    za 14,99 zł.

    > Za to na polce maja lampki "LED BIRNE" ze sciemianiem wylacznikiem -
    > krotkie wylaczenie zmienia jasnosc w trzech stopniach.
    > A obok podobne, zmieniajace kolor na podobnej zasadzie 2700/4000/6500K

    A to na takie się nie natknąłem, bo i w sumie nie szukałem po półkach.
    Zerkałem na to, co akurat wypatrzyłem wcześniej w koszykach
    promocyjnych. A że promocja do jutra to jeszcze się pofatygowałem tam.

    Zmieniającą kolory mam w zestawie z pilotem - firmy OSRAM. Taka, o -
    <https://www.ledvance.com/professional/products/lamp
    s/led-lamps/consumer-led-lamps-with-added-function/l
    ed-retrofit-rgbw-lamps-with-remote-control/index.jsp

    Kupiłem dla zabawy jedną sztukę w hali Selgros. Kosztowała 20 zł.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/