  • Data: 2020-01-29 19:47:27
    Temat: Re: Zużycie energii!!!
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-01-29 o 09:17 -0800, Kadar napisał:

    > Taki tu klimat. Nie mam alternatywy.

    To jak ci Hiszpanie się ogrzewali dajmy na to, 100 lat temu?

    > Właśnie nie wiadomo. Mój błąd i problem.

    Tzn. właściciel na oko szacuje, patrząc w chmury? To faktycznie ciekawy
    proceder. Przy czym 674 kWh to zaskakująco ścisła wartość jak na taką
    metodę pomiaru.

    > To mnie zmartwiłeś. Teraz ją wyłączam.

    Rodzinę? Szczęściarz. Mojej się nie da.

    > Ale aż 1kWh przez 24h? Tyle da się nabić?

    Wystarczy jeden telewizor, 100W przez 10h dziennie... Niektórzy lubią
    mieć TV w domu, dla "tła".

    > Zbieram się z tym ale to wyprawa do dalekiego sklepu. Muszę to zrobić.

    Internet wyłączyli?

    Mateusz