  • 1. Data: 2010-08-22 08:00:33
    Temat: Zwężenie otworów pod drzwi
    Od: "Melody" <M...@o...pl>

    Witam! Czym najoptymalniej zwęzić 4 otwory drzwiowe o 10 cm? Cegła czy
    jakieś kształtki?

  • 2. Data: 2010-08-22 13:06:59
    Temat: Re: Zwężenie otworów pod drzwi
    Od: robercik-us <r...@g...com>

    On 22 Sie, 10:00, "Melody" <M...@o...pl> wrote:
    > Witam! Czym najoptymalniej zwęzić 4 otwory drzwiowe o 10 cm? Cegła czy
    > jakieś kształtki?

    U mnie monterzy zwęzili otwór drzwiowy 5 cm Ytongiem. Był za duży o ok
    8 cm...
    Resztę nadgonili jakąś zaprawą klejową. Tynkarze i tak po nich
    poprawiali.

    pozdr
    robercik-us

  • 3. Data: 2010-08-22 13:53:07
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "robercik-us" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    w.googlegroups.com...
> [...]

    8 cm...
    Resztę nadgonili jakąś zaprawą klejową. Tynkarze i tak po nich

    podepne się.
    A zwęzić 2-3cm?
    Wycięcie i przyklejenie płyty K-G to dobry pomysł? Drzwi do łazienki za duża
    dziura zrobić fahofcy ;)

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2010-08-22 16:25:34
    Od: robercik-us <r...@g...com>

    On 22 Sie, 15:53, "Irokez" <n...@e...pl> wrote:

    > A zwęzić 2-3cm?
    > Wycięcie i przyklejenie płyty K-G to dobry pomysł? Drzwi do łazienki za duża
    > dziura zrobić fahofcy ;)

    Tyle to chyba pianką montażową dasz radę... :-)

  • 5. Data: 2010-08-22 17:22:29
    Od: M <M...@o...pl>

    robercik-us pisze:

    > Tyle to chyba pianką montażową dasz radę... :-)

    Jeszcze ościeżnice muszą chwycić :-)

    M.

  • 6. Data: 2010-08-22 20:51:01
    Od: ptoki <s...@g...com>

> [...]
    > A zwęzić 2-3cm?
    > Wycięcie i przyklejenie płyty K-G to dobry pomysł? Drzwi do łazienki za duża

    Zaprawa cementowa i pare gwozdzi w to co tam juz jest. Tak zeby wyszlo
    jakby zbrojenie.
    Trzymac bedzie wystarczajaco dobrze. Jak ktos chce to mozna naciac
    kamyczkow/plytek z ytonga czy cegly jak ktos chce miec jednakowo.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 7. Data: 2010-08-23 08:38:55
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    U mnie monterzy zwęzili otwór drzwiowy 5 cm Ytongiem. Był za duży o ok
    8 cm...
    Resztę nadgonili jakąś zaprawą klejową. Tynkarze i tak po nich
    poprawiali.

    wstawiales najpierw drzwi, a pozniej tynki w domu robiles?

  • 8. Data: 2010-08-23 17:51:31
    Od: "Melody" <M...@o...pl>

    Użytkownik "amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poprawiali.
    > wstawiales najpierw drzwi, a pozniej tynki w domu robiles?

    Jakie standardy wymiarowe ma Ytong? Bo z jednej strony muszę zwęzić otwór
    pod drzwi o ok. 9-10cm
    a ponadto przenieść inne drzwi i zabudować nad i obok grubością ok. 13 cm,
    bo taki mam standard szerokości ścianki działowej.
    Znalazłem w necie:
    Gazobeton (suporex) 59x24x12
    Ytong PP4/06 gr.11,5cm (599x199x115)
    Pustak Max 288 x 220 x 188
    Pustak Porotherm 11,5 P+W

    Najmniejszy Ytong to chyba 11,5 cm... Czy znacie jekieś bloczki 9-10cm? i
    ok. 13-14 cm?

  • 9. Data: 2010-08-23 21:35:44
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Melody" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Najmniejszy Ytong to chyba 11,5 cm... Czy znacie jekieś bloczki 9-10cm? i
    > ok. 13-14 cm?

    Jakie 11?
    5cm u siebie zabudowe wanny robiłem.

    --