  • 1. Data: 2010-08-21 09:28:51
    Temat: Rynna na zakręt ?
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    Witam!

    Szukam jakiegoś pomysłu na rynnę na łuk o r=2.7m. Łamana odpada. Musi
    być łuk.

    Jarek.

  • 2. Data: 2010-08-21 19:17:09
    Temat: Re: Rynna na zakręt ?
    Od: M <M...@o...pl>

    Jarek pisze:
    > Witam!
    >
    > Szukam jakiegoś pomysłu na rynnę na łuk o r=2.7m. Łamana odpada. Musi
    > być łuk.

    Google ukradli czy co?

    Wystarczy wpisać rynna łuk i od razu wyskakują możliwości

    http://www.grupapsb.com.pl/porady/porady/nietypowe-r
    ozwiazania-systemow-rynnowych-takie-jak-luk-przelama
    nia-rynien-oraz-niestandardowe-kolory.html
    http://www.ekro.com.pl/MTO/Rheinzink/SysRynn/sysrynR
    h.htm

    M.

  • 3. Data: 2010-08-23 07:32:53
    Od: Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>

    Proszę o informacje:
    1. czy rynna ma być widoczna czy ukryta?
    2. czy profil rynny ma być półokrągły czy prostokątny?
    3. jaki ma być kształt rury spustowej (kwadratowy czy okrągły)?

    Więcej o typowych i nietypowych rynnach jest na http://www.rheinzink.pl/33.aspx
    ,
    polecam też formularza zapytania http://www.rheinzink.pl/kontaktformular.aspx?req=AW
    oraz śmiało link do http://www.ekro.com.pl/MTO/Rheinzink/SysRynn/sysrynR
    h.htm

    :)

  • 4. Data: 2012-11-29 00:22:26
    Od: Robert <w...@m...pl>

    W dniu poniedziałek, 23 sierpnia 2010 09:32:53 UTC+2 użytkownik Igor Pilutkiewicz
    napisał:

> [...]
    > 2. czy profil rynny ma być półokrągły czy prostokątny?
    > 3. jaki ma być kształt rury spustowej (kwadratowy czy okrągły)?

    Polecam firmę Marley - profesjonalnie i fachowo - wiem ze swojego doświadczenia
    http://www.marley.com.pl/systemy-rynnowe-z-aluminium
    .html

  • 5. Data: 2012-11-29 11:08:42
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "Robert" <w...@m...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Polecam firmę Marley - profesjonalnie i fachowo - wiem ze swojego
    >doświadczenia
    > http://www.marley.com.pl/systemy-rynnowe-z-aluminium
    .html

    co za , k....wa, kolejny debil spamer, nie ma to jak odpowiedziec na post
    sprzed 2 lat i sie troche wylansowac, webadmin - śmiechu warte....

    b.

  • 6. Data: 2012-11-29 11:23:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.11.2012 11:08, Budyń pisze:
> [...]
    >

    > co za , k....wa, kolejny debil spamer, nie ma to jak odpowiedziec na post
    > sprzed 2 lat i sie troche wylansowac, webadmin - śmiechu warte....

    To nie lans tylko komercyjna usługa. Wg mnie to podpada pod czyn
    nieuczciwej konkurencji oraz rozsyłanie niezamówionych reklam i będę to
    zgłaszał do UOKiK.

    Zresztą dobrze by było, jakby więcej osób tego typu wybryki (ostatnio to
    jakaś plaga) zgłaszało do UOKiK.