  • 1. Data: 2010-08-20 08:42:13
    Temat: rurki ogrzewania podlogowego
    Od: "Domator" <d...@o...pl>

    Czy mozna jakos sklasyfikowac w/g jakosci rury Kisan, Wavin, Kan czy tez
    marketowe ?
    Czy jest to tak ze wytwarza je jedna fabryka w Chinach i tylko naduk jest
    konkretnej firmy?
    Pytam bo przymierzam sie do zakupu a kazdy sprzedawca swoje wychwala ponad te co
    ich nie ma ;)

  • 2. Data: 2010-08-20 08:58:14
    Temat: Re: rurki ogrzewania podlogowego
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]
    > konkretnej firmy?
    > Pytam bo przymierzam sie do zakupu a kazdy sprzedawca swoje wychwala ponad

    cenę i "jakośc" sobią kształtki
    wybierz konkretny system w całości
    rura bedzie konsekwencją tego wyboru

    ja kilka lat temu (mniejszy wybór niz teraz)
    wybrałem tigris od wavina
    jakbym cos teraz budował to raczej bym kontynuował korzystanie z tego
    systemu - 0 problemów, a to jest najwazniejsze

  • 3. Data: 2010-08-20 10:18:57
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 20 Sie, 10:58, "qlphon" <q...@p...fm> wrote:

> [...]
    > jakbym cos teraz budował to raczej bym kontynuował korzystanie z tego
    > systemu - 0 problemów, a to jest najwazniejsze

    Ale jakie ksztaltki sa w podlogowce ? Zadnych - tyle, co zaciski w
    rozdzielaczu, ktore to sa na wierzchu i w kazdym momencie mozna
    wymienic :) Co innego instalacja wodna.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2010-08-20 10:19:50
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 20 Sie, 10:42, "Domator" <d...@o...pl> wrote:
> [...]
    > konkretnej firmy?
    > Pytam bo przymierzam sie do zakupu a kazdy sprzedawca swoje wychwala ponad te co

    Ja kupilem Wavina. Na allegro za 2,6 pln / mb. Typowa "noname"
    chinszczyzne kupisz za ile - 1,5 ? Moim zdaniem nie warto, choc
    niektorzy maja, uzywaja i sobie chwala :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2010-08-20 10:30:35
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Ale jakie ksztaltki sa w podlogowce ? Zadnych - tyle, co zaciski w
    > rozdzielaczu, ktore to sa na wierzchu i w kazdym momencie mozna
    > wymienic :) Co innego instalacja wodna.

    prawda, ale nie lepiej mieć wszystko w jednym systemie?
    tj. wu i co użyć tej samej rury?

    na podłogówce masz dość długie "odpady",
    bo długie pętle bezpieczniej kupić ze sporym zapasem
    i ten "odpad" zużywasz do wu...

  • 6. Data: 2010-08-20 12:39:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Domator wrote:
> [...]
    > jest konkretnej firmy?
    > Pytam bo przymierzam sie do zakupu a kazdy sprzedawca swoje wychwala

    Może i powstają w tej samej fabryce ale różnią sie od siebie...

    tania rura jest zwykle bardzo cieniutka, cieniutka folia aluminowa marnej
    jakości PE. Czort wie czy ktoś te rury testuje wysokim ciśnieniem.

    Kupować znanych uznanych firm, trzymac sie z daleka od marketowej taniochy.
    i Uważać na oferty z allegro :)

  • 7. Data: 2010-08-20 19:55:48
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Domator" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy mozna jakos sklasyfikowac w/g jakosci rury Kisan, Wavin, Kan czy tez
    > marketowe ?

    Kiedy szukałem fachowca do rozłożenia instalacji CO, któryś po usłyszeniu,
    że materiał już mam, wpadł mi w słowo i spytał: "Jakie rury pan kupił? Bo
    jak chińskie z hipermarketu, to nie robię". I to w zasadzie za cały
    komentarz.

    J.

  • 8. Data: 2010-08-20 19:57:29
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    > Kupować znanych uznanych firm, trzymac sie z daleka od marketowej
    > taniochy. i Uważać na oferty z allegro :)

    Oferty z allegro są bardzo dobre :)
    Z wydrukowaną ofertą z allegro poszedłem do "swojej" hurtowni z prostym
    pytaniem, czy chcą miec klienta, czy mam przez internet kupować. I dostałem
    taką samą cenę, jak sprzedawca z allegro oferował :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-08-20 20:41:44
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 20-08-2010 o 14:39:06 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Może i powstają w tej samej fabryce ale różnią sie od siebie...
    >
    > tania rura jest zwykle bardzo cieniutka, cieniutka folia aluminowa
    > marnej jakości PE.
    Tata stata, ogladałem marną Dimond i markową i się niczym nie różniły
    wcale cieńsza nie była, jeżeli już to różnice niewidoczne dla oka,
    przy zakupie ponad 1,5km do podłogówki sie nie zastanawiałem kupiłem na
    allegro
    i nie żałuję.

    Czort wie czy ktoś te rury testuje wysokim ciśnieniem.

    Odpady zastosowałem do wody, zimna i ciepła, mam prawie 6atm
    i nic sie nie dzieje.

    > Kupować znanych uznanych firm, trzymac sie z daleka od marketowej
    > taniochy. i Uważać na oferty z allegro :)
    Jaaaaasne :)

    w sklepach lokalnych kupujesz to samo co na allegro tylko
    co najmniej dwa razy przepłacone.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 10. Data: 2010-08-20 20:45:32
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 20-08-2010 o 12:19:50 Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    napisał(a):

    > Ja kupilem Wavina. Na allegro za 2,6 pln / mb. Typowa "noname"
    > chinszczyzne kupisz za ile - 1,5 ? Moim zdaniem nie warto, choc
    > niektorzy maja, uzywaja i sobie chwala :)
    A czemu maja nie chwalić, działa tak samo, a maja zaoszczędzone co
    najmniej 50% w kieszeni.
    Wilel produktów pod marką chińską jest robionych w ten sposób
    że fabryka w dzień robi wavina, a nocą pod inną marką na tych samych
    surowcach. A że nie ma nadruku marki to od razu kosztuje 50% mniej.

    --
    Pozdr
    JanuszK