  • 31. Data: 2010-08-23 09:48:39
    Temat: Re: rurki ogrzewania podlogowego
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 23-08-2010 o 09:41:25 Maniek4 <s...@c...chrl> napisał(a):

    > U?ytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Wydaje mi sie, ze od tego jest ubezpieczenie.
    Maniek, my dyskutujemy o ubezpieczeniu od producenta rurek który
    nie dość że drogo sprzedaje, zmusza do brania firmowej ekipy aby jego
    wspaniałe rurki zainstalować
    i teraz jest pytanie:
    za co gwarantuje zwrot w przypadku uszkodzenia rurki w podłodze.
    za materiał? czy za zrypaną podłogę aby ten materiał naprawić.

    > Mojemu koledze pekl wezyk do baterii w nocy jak nikogo nie bylo w domu.

    No wiesz wężyk jest na wierzchu, można zobaczyć w jakim jest stanie.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 32. Data: 2010-08-23 19:27:55
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

> [...]
    >za co gwarantuje zwrot w przypadku uszkodzenia rurki w podłodze.
    >za materiał? czy za zrypaną podłogę aby ten materiał naprawić.

    Tak sobie mysle, bo pewnosci nie mam, po co komu ubezpieczenie jezeli mialby
    zwracac tylko za towar? Wymiana towaru to zadna laska a obowiazek producenta
    i jak mi sie zdaje malo ktory producent o wiele drozszych rzeczy jak poltora
    kilometra rury po kilka zlotych nie potrzebuje na to specjalnego
    ubezpieczenia. Przykladem niech bedzie niedawny problem Toyoty ktorej nikt
    nie zwracal za wadliwy pedal gazu. Przeciez zawsze mozesz domagac sie
    naprawienia szkod powstalych z przyczyn wadliwych urzadzen. Moze
    przedstawiciel nie przyjedzie od razu z walizka pieniedzy, ale domagac sie
    zawsze mozesz.

    >No wiesz wężyk jest na wierzchu, można zobaczyć w jakim jest stanie.

    To prawda, tylko ze to nie wiele zmienia. Peknieta rurka podlogowki tez
    lokalnie sie ujawni a po rozkuciu betonu raczej nie bedzie problemu z
    okresleniem przyczyny.

    Pozdro.. TK