  • 1. Data: 2010-08-20 17:50:08
    Temat: Inteligentny dom Xcomfort
    Od: RadekNet <w...@g...com>

    Witam!

    Mial ktos stycznosc z systemem Xcomfort? Wyglada to dosc zachecajaco -
    niezla cena, duze mozliwosci pozniejszej adaptacji ...

    Najwiekszy dylemat mam z wyborem Home/Room Manager.
    Domek ma 130m2 + poddasze (ktore kiedys pewnie bedzie zabudowane), 3
    pomieszczenia na parterze i 4 na pietrze. Glownie chce sterowac
    ogrzewaniem, wiec niby te 3+3 od biedy by starczylo. Czy praktyka
    pokazuje, ze 10 wejsc i 10 wyjsc razy dwa to wystarczajaca ilosc na
    taki dom?

    --
    Radek Wrodarczyk

  • 2. Data: 2010-08-21 20:11:58
    Temat: Re: Inteligentny dom Xcomfort
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadekNet wrote:
> [...]
    > ogrzewaniem, wiec niby te 3+3 od biedy by starczylo. Czy praktyka
    > pokazuje, ze 10 wejsc i 10 wyjsc razy dwa to wystarczajaca ilosc na

    Ja ma Xcomfort w domu...

    Kupilem Home Managera i troszke zaluje...

    lepiej bylo kupic laptopa z ekranem dotykowym modul do sterowania i pelna
    wersje Homeputera.

    Ale jesli chcesz sterowac tylko ogrzewaniem to kazdy system inteligentnego
    domu jest przerostem tresci nad forma.

    sporo taniej wyjdzie system dedykowany do ogrzewnictwa.

    U mnie w tej chwili jest sterowane glównie oswietlenie, powoli sie
    przymierzam do sterowania tez klimakonwektorami do klimatyzacji i grzania.

    alarm tez bedzie chodzil na tym systemie.

  • 3. Data: 2010-08-22 10:53:57
    Od: RadekNet <w...@g...com>

    On 21 Sie, 21:11, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Ja ma Xcomfort w domu...

    Sprawdza sie to w praktyce? Tzn system radiowy..

    > Kupilem Home Managera i troszke zaluje...
    >
    > lepiej bylo kupic laptopa z ekranem dotykowym modul do sterowania i pelna
    > wersje Homeputera.

    I tak chyba trzeba bedzie zrobic :(

    > Ale jesli chcesz sterowac tylko ogrzewaniem to kazdy system inteligentnego
    > domu jest przerostem tresci nad forma.

    Ogrzewanie na poczatek - potem cala reszta :)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk

  • 4. Data: 2010-08-22 15:30:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadekNet wrote:

    > Sprawdza sie to w praktyce? Tzn system radiowy..

    dziala, bez wiekszych zaklócen.

    choc troszke sie ciezko programuje standardowym softem, jak jest duzo
    urzadzen