  • Data: 2020-03-19 12:24:56
    Temat: Re: Zwykłay szpadel niezwykły problem
    Od: adam <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Oryginalny nie będę, ale jak coś się często używa, to lepiej brać
    firmowe produkty. Będzie taniej i większy komfort pracy.
    Niestety dziś jest bardzo duża presja na cenę, stąd dużo produktów
    niskiej jakości. Serce trochę boli, gdy obok siebie stoją szpadle za 50
    i za 100 zł, ale kupno droższego w sumie będzie tańsze.

    Połamałem trzy siekiery zanim kupiłem Fiskarsa - używam już ok 10 lat.
    Szpadel Fiskarsa, owszem - złamałem, ale użyłem zbyt dużej dźwigni.
    Ręczne piłki do drewna - też wyrzuciłem chyba ze trzy sztuki, teraz
    Stanley starcza mi na jakieś 3 lata.
    Itd