  • 31. Data: 2013-06-02 19:48:07
    Temat: Re: Żyjątka w donicach - czym...
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    > Ale różnicowo-prądowy działa inaczej. Wyłącznik, nie bezpiecznik.
    > On odłącza zasilanie, gdy do przewodu ochronnego (to ten podłączony
    > do bolca w gniazdku) popłynie nawet niewielki prąd. Ma to chronić
    > przed porażeniem gdy nastąpi choćby drobne uszkodzenie izolacji.
    > W każdej nowej instalacji jest taki wyłącznik. Z tym że tutaj nikt
    > nic nie mówi o podłączaniu czegokolwiek do bolca, więc raczej nie
    > zareaguje.
    >
    > Jarek

    Tak, kabel idzie tylko do plusa w gniazdku.

  • 32. Data: 2013-06-02 19:49:17
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-06-02 17:47, Fazi pisze:

    > A był czas, gdy sporo normalnych tu pisało, czuło się jak wśród ludzi
    > mądrych i zakręconych na zielono.
    > Teraz takie gówno potrafi spacyfikować całą grupę...
    > Z niejakiego identyfikatoraxxxx się śmieją a ja nie wiem
    > czy on ma rację, czy może należy do tej samej kupy gnoju, hehehe...
    >
    > pozdro niedobitkom :)

    Panie kolego, czy koleżanko, z pretensjami to na priv. Tutaj się
    dyskutuje na temat, a nie o swoich uprzedzeniach i żalach.

  • 33. Data: 2013-06-02 20:37:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Trybun napisał:

    > Tak, kabel idzie tylko do plusa w gniazdku.

    To jakaś instalacja zrobiona według pomysłów Edisona? W normalnej
    płynie prąd przemienny, tam nie ma plusów.

    Jarek

    --
    Jedziecie do stolicy kraju kapitalistycznego. Który to kraj ma być może
    nawet tam i swoje plusy. Rozchodzi się jednak o to, żeby te plusy nie

  • 34. Data: 2013-06-02 22:45:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 02 Jun 2013 19:49:17 +0200, Trybun napisał(a):

    > Panie kolego, czy koleżanko, z pretensjami to na priv. Tutaj się
    > dyskutuje na temat, a nie o swoich uprzedzeniach i żalach.

    Howgh.
    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

  • 35. Data: 2013-06-03 00:25:57
    Od: "Fazi" <F...@m...com>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości
    > Panie kolego, czy koleżanko, z pretensjami to na priv. Tutaj się dyskutuje
    > na temat, a nie o swoich uprzedzeniach i żalach.

    Panie kolego, z pomysłami na kable gniazdosiec.-doniczka to możesz
    skończyć w prokuraturze niezależnie od plusów i minusów. Tu panie kolego
    o życie chodzi i jak papierów nie masz to za doradztwo się nie bierz.
    Wiedza przydaje się wszędzie wbrew pozorom.

    Howg

  • 36. Data: 2013-06-03 00:36:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 3 Jun 2013 00:25:57 +0200, Fazi napisał(a):

> [...]
    > o życie chodzi i jak papierów nie masz to za doradztwo się nie bierz.
    > Wiedza przydaje się wszędzie wbrew pozorom.

    Nie są to rady dawane głupkowi - więc ja akurat wiem, czy z nich skorzystać
    i jak. Generalnie mam awersję do stwarzania okazji do kontaktu wody z
    prądem, żeby nie wiem jak było to kuszące 33333-)

  • 37. Data: 2013-06-03 01:29:52
    Od: "Fazi" <F...@m...com>

    > Nie są to rady dawane głupkowi - więc ja akurat wiem, czy z nich
    > skorzystać i jak. Generalnie mam awersję do stwarzania okazji do
    > kontaktu wody z prądem, żeby nie wiem jak było to kuszące 33333-)

    Ty ciemna jesteś.

    To jest rada publiczna, jak chce cię kolega trybun ludowy ukatrupić to
    właśnie
    na priv niech ci śle te mondrości, nie tu gdzie każdy gupek i filozofik
    buraczany
    sobie to przeczyta i zechce zrealizować.

    No osłabiasz mnie wręcz fizycznie, "żal" jak młodzi mówią....

  • 38. Data: 2013-06-03 02:10:14
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 3 Jun 2013 01:29:52 +0200, Fazi napisał(a):

    > Ty ciemna jesteś.
    >
    > To jest rada publiczna, jak chce cię kolega trybun ludowy ukatrupić to
    > właśnie
    > na priv niech ci śle te mondrości,

    Sam jesteś ciemny - wyraźnie napisałam, że nie skorzystam.

    > nie tu gdzie każdy gupek i filozofik
    > buraczany
    > sobie to przeczyta i zechce zrealizować.

    Co do "rad publicznych" - różne rzeczy się głosi w necie, np każdy głupek i
    filozofik czyta w necie, że Komorowski jest mądry i ma klasę, a jakoś nie
    każdy głupek i filozofik od razu bierze to na serio :->

    > No osłabiasz mnie wręcz fizycznie, "żal" jak młodzi mówią....

    Nie przypisuj swej słabości mnie - wiń za to swoją słabą konstrukcję
    cielesną :->

  • 39. Data: 2013-06-03 11:13:22
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-06-03 00:25, Fazi pisze:

> [...]
    > o życie chodzi i jak papierów nie masz to za doradztwo się nie bierz.
    > Wiedza przydaje się wszędzie wbrew pozorom.

    Widzę że lubisz sobie pogawędzić, potrafisz o wszystkim, tylko nie w
    temacie dla którego ktoś stworzył ta grupę.

  • 40. Data: 2013-06-03 11:14:04
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    > To jakaś instalacja zrobiona według pomysłów Edisona? W normalnej
    > płynie prąd przemienny, tam nie ma plusów.
    >
    > Jarek

    Nie mam pojęcia jakie to instalacje. Wiem tylko że to jest dobry sposób
    na robale. A tak właściwie to co co przez to rozumiesz - w gniazdku nie
    ma rozdziału na plus-minus, tzn nie ma przydzielonego konkretnego wyjścia?