  • 21. Data: 2013-06-02 10:15:44
    Temat: Re: Żyjątka w donicach - czym...
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "skryba" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:7844aead-e9e7-4243-b7f4-f80aee52797a@googlegrou
    ps.com...

    > Gdybyś wiedzę rzetelną miała, to ...

    Hejka. Zygmuncie, nie gaś tak radykalnie w sumie pozytywnego zapału.
    Pozdrawiam kompromisowo Ja...cki

  • 22. Data: 2013-06-02 15:59:51
    Od: skryba <z...@w...pl>

    W dniu niedziela, 2 czerwca 2013 10:15:44 UTC+2 użytkownik Dirko napisał:
    > U�ytkownik "skryba" <z...@w...pl> napisa� w wiadomo�ci

    ps.com...

    > Hejka. Zygmuncie, nie ga� tak radykalnie w sumie pozytywnego zapa�u.
    >
    > Pozdrawiam kompromisowo Ja...cki

    To niech ta cycolina swój zapał skieruje na czytanie książek i podręczników
    ogrodniczych, sadowniczych, by jej rady miały istotnie wartość dla tych, którzy
    porady szukają. Wówczas przestanie zalewać to forum słowną sraczką i śmieciową pseudo
    wiedzą.

    Pozdrawiam Cię słonecznie
    skryba

  • 23. Data: 2013-06-02 16:56:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 1 Jun 2013 23:20:08 -0700 (PDT), skryba napisał(a):

    > Ma i owszem, bo jest dowodem na to jak śmieciowa jest Twoja wiedza (czyli świstek,
    którym się tutaj niedawno chełpiłaś).

    Jednak bardzo Ci doskwiera ten mój "świstek". No i ta moja wiedza.

    > Gdybyś wiedzę rzetelną miała, to ziemię z kompostownika przesiałabyś przez arfę by
    wstępnie ograniczyć zagrożenie.

    Czepiasz się mojej wiedzy, a nie masz pojęcia o wyobrażeniu, jak duże są
    oczka arfy w porównaniu do ww żyjątek. Nie mówiąc o drutowcach itp - młode
    dżdżownice całkiem swobodnie się "przesiewają" razem z kompostem. A moja
    "śmieciowa" wiedza mówi mi, ze nawet rozczłonkowana na kawałki w arfie
    dżdżownica pięknie się rozmnoży - z każdego kawałka nowa.

    Więc zrozum, iż naprawdę to Ty sam g...no wiesz, zarzucając to mnie.
    A kompost mam przesiany. To dla mnie podstawa o której nawet nie
    wspominałam jako o OCZYWISTOŚCI - dla Ciebie to jak widzę wielkie czary.

    > Następnie wystarczyłoby taką ziemię przeparować, lub solidnie wygotować i nie
    byłoby w niej szkodników.

    > Skryba praktyczny

    Bardzo mało masz tej "praktyki", skoro kompostu potrzeba Ci tylko tyle, że
    możesz go sobie uparować w jakimś garneczku :->
    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

  • 24. Data: 2013-06-02 16:56:41
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 2 Jun 2013 06:59:51 -0700 (PDT), skryba napisał(a):

> [...]
    porady szukają. Wówczas przestanie zalewać to forum słowną sraczką i śmieciową pseudo

    Spierdalaj. W podskokach.

  • 25. Data: 2013-06-02 17:47:38
    Od: "Fazi" <F...@m...com>

    > Spierdalaj. W podskokach.

    A był czas, gdy sporo normalnych tu pisało, czuło się jak wśród ludzi
    mądrych i zakręconych na zielono.
    Teraz takie gówno potrafi spacyfikować całą grupę...
    Z niejakiego identyfikatoraxxxx się śmieją a ja nie wiem
    czy on ma rację, czy może należy do tej samej kupy gnoju, hehehe...

    pozdro niedobitkom :)

  • 26. Data: 2013-06-02 18:00:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 2 Jun 2013 17:47:38 +0200, Fazi napisał(a):

    > A był czas, gdy sporo normalnych tu pisało, czuło się jak wśród ludzi
    > mądrych i zakręconych na zielono.

    Ty się oczywiście zaliczasz do tych "normalnych"?

    > Teraz takie gówno potrafi spacyfikować całą grupę...
    > Z niejakiego identyfikatoraxxxx się śmieją a ja nie wiem
    > czy on ma rację,

    Tym gorzej dla Ciebie.

    > czy może należy do tej samej kupy gnoju, hehehe...

    Obawiam się, że z powodu Twej niewiedzy siedzicie w tej samej.

  • 27. Data: 2013-06-02 18:35:22
    Od: "Fazi" <F...@m...com>

    > Ty się oczywiście zaliczasz do tych "normalnych"?

    Nie, bo ruszam patykiem :) No dla zabaaawy... ;)

    > Obawiam się, że z powodu Twej niewiedzy siedzicie w tej samej.

    Papierów nie kupiłem ;(
    Znaczy, okupujesz czubek hałdy :)

  • 28. Data: 2013-06-02 19:44:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 2 Jun 2013 18:35:22 +0200, Fazi napisał(a):

    > Nie, bo ruszam patykiem :) No dla zabaaawy... ;)

    > Papierów nie kupiłem ;(
    > Znaczy, okupujesz czubek hałdy :)

    Tylko na zasadzie jak Kuba Bogu.

  • 29. Data: 2013-06-02 19:46:48
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    > Z tym napięciem nie należy przesadzać. Jeśli się da dużo więcej niż
    > 380V, to poza glizdami mogą z ziemi powychodzic górnicy. A taki jak
    > się zamachnie kilofem, to szkoda gadać.
    >
    > Jarek

    To się wie.. Jedyna siła w kraju której obawiają się kolejne rządy w RP
    - górniczego kilofa w stolicy;-)

  • 30. Data: 2013-06-02 19:47:21
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-06-01 17:48, Ikselka pisze:

    > Zaszkodzą. Już to przerabiałam raz. Nicienie i dżdżownice w doniczkach
    > uszkadzają korzenie.

    No tak, czyli nie ma wyjścia...