    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Żyły wodne - jak zbadać, zneutralizować wpływ
    Date: Mon, 14 Aug 2017 12:59:11 +0200

    Lisciasty pisze:

    > Naprawdę jest aż taka różnica?

    Naprawdę jest duża. Ja wprawdzie zapamiętałem, że 100 V/m, ale 150
    mieści mi się w granicach tolerancji.

    > To co, nałożyć pacjentowi jakiś kaftan przewodzący i uziemić? Pytam
    > poważnie, kobitę boli głowa okrutnie przy zmianach pogody, jakby ją tak
    > zekwipotencjalizować i to by pomogło, to byłoby mistrzostwo świata :>

    To wszystko na otwartej przestrzeni, bo każda okoliczność przyrody
    i element krajobrazu wygina linie ekwipotencjalne i unosi zerowy
    poziom do góry. Już na pewno będzie tak w budynkach, ale też pod
    drzewami. Kobitę można ekwipotencjalicować przez zroszenie lekko
    osoloną wodą, jeśli bardzo wyschła. Lecz wątpię, by to pomogło.

    > Senność to raczej z uwagi na spadek ciśnienia, czyż nie?

    Istnieje pogląd, że jonizacja powietrza. Która nie ma prostego związku
    z samym potencjałem atmosfery. Ale ja bym też nie lekceważył teorii,
    że to komunikaty pogodowe w radiu i telewizji mają główny wpływ.

    To jakieś k. jaja są!

    --
    Jarek