  • Data: 2020-12-06 22:14:08
    Temat: Re: Żywotność pompy ciepła
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.12.2020 15:54, Lisciasty wrote:
    > Jakoś podają ilość motogodzin bez podania prędkości pracy. Ja nie jestem
    > producentem.

    A myślałeś o tym, że skoro producent podaje ilość motogodzin i
    jednocześnie standardowe warunki pracy urządzenia ustalone przez
    producenta powiązane są z niskim zakresem obrotów, to wartość motogodzin
    niekoniecznie musi być stała przy zwiększeniu częstotliwości tych obrotów?

    I tu dochodzimy do pytania - A jaka jest nominalna częstotliwość obrotów
    PC WW, w porównaniu do dolnego zakresu obrotów PC PW...ups :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz