  • Data: 2017-05-29 22:59:10
    Temat: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 29 maja 2017 22:21:42 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Dysk może i będzie, komputer raczej nie - no chyba, ze mało ramu i
    > obrabianie wielkich plików np. graficznych, ale i tak nie będzie 10x. Tak,
    > wiem, adasiowi sie zdaje ze skoro szybciej startuje to i równie szybko
    > później pracuje, niestety nie. Matołku :-P

    ROTFL. Akurat jest dokładnie odwrotnie - do obróbki wielkich plików
    graficznych SSD się nie nadaje. SSD daje ok 100 x więcej IOPSów od zwykłego
    dysku SATA w trybie losowego odczytu (normalny SATA to ok. 200 IOPS,
    średniej klasy SSD realnie wyciska do 20 tys IOPS). I przede wszystkim
    to powoduje, że system będzie działał (otwierał pliki, otwierał nowe
    programy) kilkanaście razy szybciej.

    Skończ się chłopie kompromitować. Na SSDkach zęby zjadłem, to moja ostatnia
    instalacja:

    http://szyna.civ.pl/ssdczki.jpg

    24TB :P

    --