    Subject: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Tue, 30 May 2017 21:48:31 +0200

    > Chyba Cie pogielo z mala uzytecznoscia ekranu dotykowego. Pokazywanie palcem to
    naturalny dla czlowieka sposob komunikowania sie, wydawania polecen itp. Po dniu
    uzywania tabletu chcialem na monitorze normalnego komputera sterowac palcami. W
    zeszlym roku w pracy dziewczyna gniecie niemilosiernie smarfona. Pytam co robi. Prace
    magisterska pisze. Swoje lata mam ale widze ze sporo osob jest tutaj duzo duzo
    straszych. Bo na starosc robi sie cos takiego jak niechec do nauki, do jakichkolwiek
    zmian.

    Ty jak zwykle pierdzielisz od rzeczy.

    Ja ten tekst piszę z laptopa z funkcją tabletu. Ekran mojego
    laptopa/tabletu współpracuje zarówno z palcem jak i rysikiem. Reaguje
    też na wielodotyk, ale dotyk w komputerze to jakieś nieporozumienie,
    zwłaszcza w systemach nieprzystosowanych czyli Windowsy poniżej 8

    Na klawiaturze sprzętowej zapierdalam tak szybko, że nawet 5 osób
    jednocześnie piszących na tabletach i klawiaturach ekranowych nie
    miałoby szans. Nienawidzę wszelkich touchpad-ów, "łechtaczek" czy scroll
    ball-i. Tylko myszka.