  • Data: 2018-01-23 11:16:36
    Temat: Re: agregat 3 fazy i czajnik
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 23-Jan-18 11:06, Kuba wrote:
    > Zamierzam zakupić agregat KRUZER THT 3900 AVR.
    > Będzie to podpinane w razie braku zasilania poprzez gniazdo 3 fazowe do wszystkich
    3 faz w domu.
    > No i teraz pytanie, bo informacja na stronie dystrybutora jest dziwna.
    >
    > czy jak odpalę czajnik bezprzewodowy 2500 W to ten agregat to utrzyma czy
    maksymalnie 1000 W na faze?

    Raczej tak. Podana moc zazwyczaj dotyczy sumy mocy na poszczególnych fazach.

    Jeśli nie masz w domu urządzeń stricte trójfazowych to sugeruję zakup
    sprzętu jednofazowego i odpowiednie podłączenie w skrzynce.

    Tak mam zrobione i działa bez zarzutu (łącznie z płytą indukcyjną, która
    wbrew pozorom nie jest trójfazowa).

    Piotrek