eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieautomatyczny szyber w kominku, czy reczny ? POMOZCIE SZYBKO! › Re: automatyczny szyber w kominku, czy reczny ? POMOZCIE SZYBKO!
  • Data: 2009-11-05 07:58:23
    Temat: Re: automatyczny szyber w kominku, czy reczny ? POMOZCIE SZYBKO!
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > co lepsze -> szyber na czopuchu regulowany recznie, czy automatyczny
    > (otwierajacy sie, jak otwieramy drzwiczki i zamykajacy sie, jak je
    > zamykamy) ? Automat fajny, ale chyba trudniej rozpalic, bo zamykajac
    > drzwiczki zamykamy tez szyber :(

    AFAIK: szyber w czopuchu sie OTWIERA przy otwieraniu drzwi,
    po to zeby "odessac" spaliny ...

    > Co byscie wybrali? Mam jeszcze pare minut na zastanowienie nim klikne
    > "zamow" :-)

    ja bym wybral BRAK SZYBRU W CZOPUCHU
    ale szyber na wlocie powietrza do wkladu

    IMHO w palenisku powinno byc lekkie podcisnienie, wtedy wszelkie
    nieszczelnosci
    sa niegrozne, wtedy nie trzeba co roku malowac salonu, mniej smierdzi
    i mniejsze ryzyko podtrucia

    mam nadzieje ze jeszcze nie "kliknales" ?