    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: awaria wody - kto ponosi koszty
    Date: Wed, 30 Aug 2017 08:48:07 +0200

    W dniu 29.08.2017 o 21:51, Łukasz pisze:

    > Na piśmie nikt nic nie dawał.
    > Tak się składa że przez moją piwnice jest przyłącze i jestem też
    > zarządzie wspólnoty. Poproszono mnie tylko abym dał dostęp do piwnicy bo
    > od razu wymienią stare rury.
    >
    > Że musimy za to zapłacić dowiedziałem się dziś od zarządcy, który dostał
    > fakturę.

    Dupiaty zarządca. zayptaj GO czy Wy mu płacicie za robotę czy wodociągi.
    Zapytaj wodociągi, jakiego Waszego zlecenia dotyczy faktura. Co prawda w
    pewnych przypadkach Wasz zarządca ma możliwość podejmowania za Was
    decyzji bez konsultacji, ale to chyba wykracza poza "konieczność"
    ToMasz

    ps nie wiem co Ci poradzić. Jak mój zarządca udaje że nie wie o co mi
    chodzi, piszę pismo, on się podpisuje i wkłada do koperty. Może też tak
    zrób. Tyle że ja pisze pismo jak MNIE zależy, a nie w przypadku
    reklamacji cieknącego dachu. Więc tu by się przydała poważna męska
    rozmowa, z ewentualnością zmiany zarządcy. nie przez widzimisię, tylko
    przez olanie sprawy. On ma występować w Waszym imieniu, korzystając ze
    swojej wiedzy technicznej i prawnej!!! ( w sensie znajomości przepisów
    dotyczących wspólnot)