    From: adam <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: balkon
    Date: Tue, 7 Nov 2017 11:16:33 +0100

    W dniu 2017-11-06 o 21:16, Bolko pisze:
    > generalnie to płytki mi się trzymaja,
    > tylko pierwszy rząd mi się odspoił od strony południowej.
    > i chce to jakoś na szybko załatać na chwile:)

    Dalsze płytki też pójdą, chyba że są zrobione prawidłowo. Wbrew pozorom
    południowa strona jest gorsza od północnej, bo są większe skoki temperatur.
    Woda i mróz to nie główni winowajcy, większym problemem jest woda i
    słońce. Wilgoć gromadzi się powoli pod płytką, a gdy słońce podgrzeje,
    to wytwarza się taka ilość pary wodnej, że płytka musi odskoczyć.
    Jak będziesz poprawiał, to kleju pod płytką musi być tak dużo, żeby przy
    dobijaniu płytki klej wycisnął się na wierzch. I musi się wycisnąć na
    całej długości krawędzi płytki, dookoła, a nie tylko na kawałku. Musi
    być pewność, że pod spodem nie ma powietrza.
    Dobra fuga, to basenowa, ale trudna do położenia.