eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniebalustrada na balkonie - jaki rodzaj drewna? [cross] › Re: balustrada na balkonie - jaki rodzaj drewna? [cross]
  • Data: 2009-06-10 21:59:31
    Temat: Re: balustrada na balkonie - jaki rodzaj drewna? [cross]
    Od: gordom <n...@a...ess> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-06-10 21:45, Kane pisze:

    > Oczywiscie jesli cie stac, w sumie nie masz tego wiele skoro to tylko
    > balustrada to syberyjski modrzew bedzie lepszym wyjsciem niz krajowy.

    Zdecydowałem się właśnie na syberyjski. Dziś pojechałem do tartaku i
    kupiłem cały materiał. Mieli modrzew krajowy, syberyjski i co tylko
    jeszcze dusza zapragnie. Wszystko mi poprzycinają do wymiaru i wstępnie
    przeheblują. Cena - bardzo miłe zaskoczenie :-) (1800 zł/m3 po obróbce).
    Jednym słowem cud malina. Poświecenie prawie całego dnia i przejechanie
    120 km zwróciło się z nawiązką.
    Dziękuję wszystkim za rady i pomoc.
    Pozdr.,
    gordom