    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: bateria z teromstatem
    Date: Sat, 23 Jul 2011 23:46:42 +0200

    news:4e2b1f92$1@news.home.net.pl...

    > Wszystko fajnie ale nie za tę (sic!) cenę ;-)

    To jest kwestia wyboru pewnych rzecz jasna rozwiazan ale i firm oferujacych
    pewne standardy. Dla przykladu za szuflacy Bluma nie zaplacilem wiecej jak
    za realizacje kuchni w innej firmie, ale w jakims tam standardzie taniosci.
    Za Bluma chcieli po 200zl doplaty do kazdej szuflady. I tak z powiedzmy 14
    tys. szybko robilo sie 17 tys. To samo zrobilem w innej firmie za 14 tys.
    ale na Blumie, bo nie pitola sie z pierdolami w stylu skrzynka na
    prowadnicach. Maja gdzies jezdzenie na poprawki, wyrwane wkrety i
    narzekania, ze dno nie wytrzymalo, albo prowadnice skrzypia. Po prostu
    ludzie mysla, ze czas na poprawki tez kosztuje. Gdybym mial dolozyc
    kolejnych pare tysi to rzeczywiscie troche bym sie zastanawial. W miare
    korzystania jednak widze spore zalety tych systemow ktorych bylo mi brak
    przez cale dotychczasowe zycie jak sie okazalo. Dopiero teraz wiem czym jest
    szuflada. W praktyce prawie nie mam szafek z drzwiami, bo talerze, garnki i
    reszte klamotow spokojnie mozna trzymac w szufladach szerokosci 90cm ktore
    wysuwaja sie cale do tylnej scianki. Taka szuflada to pol szafki na
    wysokosci kolan do ktorej ma sie dostep w calej jej powierzchni podstawy.
    Nie siegam rekoma w zapadle czeluscie by wyjac to co mnie interesuje w
    drugim rzedzie, tylko mam on-line. By zamknac pchne lekko kolanem i nawet
    nie sprawdzam czy sie zamknelo. To naprawde nie jest snobizm. To samo Cargo,
    cala szafa na wierzchu. Na dobra sprawe mozna zrobic kuchnie z samych Cargo
    i paru szuflad. Uzytkowo nic wiecej nie potrzeba. Pytanie co dla kogo jest
    wazne?
    A deska kiblowa? No jest nieco drozsza, moze wiecej jak nieco, ale pykne
    palcem i wiem, ze zamkniete. Wbrew pozorom nie robi sie tego dla sasiadow
    tylko dla siebie. Po jednym dniu korzystania docenia sie te z pozoru zbytki
    laski. Po roku doswiadczen nie chce czegos innego. Te dwie stowy wyda sie na
    byle impreze przy grillu i nie szkoda, a deska na kiblu to buractwo. Wole
    byc burakiem.

    Pozdro.. TK