    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: beton komórkowy na klej czy zaprawę.
    Date: Fri, 22 Apr 2011 03:34:36 -0700 (PDT)

    On 22 Kwi, 11:44, "quent" <x...@x...com> wrote:
    > Kr tko - wykonawca ma postawi dom z bk ( ciany 2W 24+15) i radzi aby
    > murowa na zapraw a nie na klej bo b dzie taniej a przy 2W to nie ma
    > znaczenia.
    > Co my licie - warto na tym oszcz dza ?

    Tylko klej. Wcale nie bedzie taniej zaprawa, bo kleju kladziesz 1-2mm,
    a zaprawy 1-2cm. Klejem wyjdzie idealnie rowno i gladko, no chyba ze
    wykonawca nie potrafi i woli nadrabiac potem niedociagniecia zaprawa.
    Pozatym klejem robisz duzo szybciej - specjalna kielnia o szerokosci
    dopasowanej do bloczka, przeciagasz sobie pare metrow naraz i
    kladziesz jeden za drugim nie patrzac tak czesto na poziom (bo jak
    pierwsza warstwa jest idealnie rowna to gora tez taka zawsze
    wychodzi).

    Mam wrazenie, ze trafiles na starego murarza ktoremu nie przegadasz :)
    pozdr.

    --
    Adam