    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: betonowy garaż
    Date: Fri, 24 Nov 2017 21:29:58 +0100

    > W kazdej wspolczesnej farelce sa cztery zabezpieczenia. Przed przewroceniem sie,
    termostat, zabezpieczenie przed przegrzaniem spirali, zabezpieczenie przed
    przegrzaniem silnika, zabezpieczenie calosci termikiem. Nie cztery a piec. Tyle
    zabezpieczen jednego urzadzenia to pewno w wahadlowcach nie ma.

    Moja farelka (nie wiem ile miała zabezpieczeń) nadtopiła się i obudowa
    się zdeformowała do tego stopnia, że poszła na śmietnik. Zabezpieczenia
    dzięki Bogu zadziałały, bo inaczej pewnie spaliłoby się mi auto.
    Żadna natomiast nie ma zabezpieczenia sprawdzającego, czy wentylator się
    obraca, czy nie.
    Jacek