eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniebezpieczeństwo kotła CO- prośba do specjalistów o poradę. › Re: bezpieczeństwo kotła CO- prośba do specjalistów o poradę.
    From: Piotr Bończa Tomaszewski <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: bezpieczeństwo kotła CO- prośba do specjalistów o poradę.
    Date: Mon, 5 Sep 2011 12:54:28 -0700 (PDT)

    On 5 Wrz, 13:52, "Jackare" <1...@1...tralala.com> wrote:
    > Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:2et7wtskzff1$.4953fibl4cck.dlg@40tude
    .net...

    > System odporowadzenia skroplin do kanalizacji powinien być wyposażony w
    > syfon co zapobiegnie ewentualnemu przedostawaniu się czadu do kanalizacji i
    > ogólnie zapobiegnie wydostawaniu się czadu drogą odpływu skroplin
    > Jeżeli masz wkład o średnicy 125 mm, to rura 80mm spokojnie się do niego
    > nadaje. Do wkładu 115 mm już nie. Kilka razy udało mi się uruchomić kocioł z
    > zamontowanym wkładem koncentrycznym 60x100 mm o długości 8m, więc

    no i nie wytrzymałem :D

    Beretta ma niestety niewielkie długości przewodów powietrzno
    spalinowych.
    Conica Sinthesi 25 e.s.i. Turbo dla 60/100 4,5m dla 80/125 11 minus ,
    85 na kolano 90'
    Super Kompakt 21esi 3,4

    lepiej jest u Junkersa
    Cerapur Smart ZWB 28-3C 22m - 3m m na każde dodatkowe kolano poza tym
    przy kotle i wspornikowym.
    CERACLASS ZS/ZW 14-2 DV AE ok 8m, szczegóły w cenniku str. 99.

    dodam, że do zwykłej zamkniętej komory potrzeba specjalny syfon,
    odporny na temperaturę i wysychanie.
    Dlatego montuję prawie wyłącznie kondensaty.

    pozdrawiam Piotr