eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniebezpieczeństwo kotła CO- prośba do specjalistów o poradę. › Re: bezpieczeństwo kotła CO- prośba do specjalistów o poradę.
  • Data: 2011-09-06 14:25:33
    Temat: Re: bezpieczeństwo kotła CO- prośba do specjalistów o poradę.
    Od: Marek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem, co na to przepisy, ale logika mi podpowiada, że takie
    > rozwiązanie powinno być rozwiązaniem.
    I tak chciałem zrobić(istniejąca rura zasysa powietrze, wewnętrzna 80mm
    wyrzuca spaliny), ale... rura, którą mi kiedyś-tam wstawili dla kotła
    atmosferyczniego ma za małą średnicę. (Panom sie nie chciało rozkuc komina
    w kilku miejscach, więć wstawili rure o mniejszym przekroju). NIe miało to
    znaczenia dla starego kotła, ale teraz jest za mały przekrój.

    I teraz mam dylemat, bo źle zrobiony układ rozdzielony może być mniej
    bezpieczny od atmosferycznego. O tym syfonie o którym pissali wcześniej
    inni nie wiedziałem (a to przeceiż logiczne, tam jest nadciśnienie, i brak
    syfonu zadymia kanalizację, a przy wyschniętymm /wyssanym syfone w umywalce
    również łazienkę), kominiarz też nic mi nie mówił.
    Marek