eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniebezpieczeństwo kotła CO- prośba do specjalistów o poradę. › Re: bezpieczeństwo kotła CO- prośba do specjalistów o poradę.
    From: Jacek <n...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: bezpieczeństwo kotła CO- prośba do specjalistów o poradę.
    Date: Tue, 06 Sep 2011 08:07:08 +0200

    Mam kocioł Thema Classic jednofunkcyjny z zasobnikiem.
    Grzeję już 3 lata i zero problemów.
    Co do rury współosiowej, to mam pytanie: po cholerę dawać w kominie rurę
    w rurze? Tylko dlatego, że ktoś tak wymyślił i chce sprzedać więcej rur?
    Ja bym dał do komina jedną rurę spalinową, a powietrze niech sobie
    kociol ciągnie przestrzenią między tą rurą a ściankami komina.
    Oczywiście najpierw trzeba by porządnie komin wyczyścić, żeby pozbyć się
    kurzu i co tam jeszcze w nim siedzi, żeby kocioł tego niepotrzebni nie
    połknął.
    Nie wiem, co na to przepisy, ale logika mi podpowiada, że takie
    rozwiązanie powinno być rozwiązaniem.
    Jacek