  • 1. Data: 2014-05-23 09:24:39
    Temat: brama garażowa - wymiary otworu
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    Witam ponownie...

    Ostatnie chwile, aby jeszcze móc poprawić wymiary otworu pod bramę
    garażową...
    Jaki powinien być wymiar(szerokość) takiego otworu aby zamontować bramę
    o szerokości powiedzmy 5000cm?
    Czy ta szerokość to jest przed ociepleniem? czy już po ociepleniu? Bo
    ocieplone zostanie również ościeże od wewnątrz, czyli zostanie
    zmniejszony prześwit otworu o grubośc ocieplenia z każdej strony.

    Wydaje mi się że te 5000cm powinno być pomiędzy elementami
    konstrukcyjnymi - dobrze myślę?

  • 2. Data: 2014-05-23 09:33:51
    Temat: Re: brama garażowa - wymiary otworu
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 23.05.2014 09:24, Albercik pisze:
> [...]
    > zmniejszony prześwit otworu o grubośc ocieplenia z każdej strony.
    >
    > Wydaje mi się że te 5000mm powinno być pomiędzy elementami

    Oczywiście 5000mm 500cm a 5m widać za wczesna pora dla mnie jeszcze....

  • 3. Data: 2014-05-23 09:38:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 23 maja 2014 09:24:39 UTC+2 użytkownik Albercik napisał:

    > Ostatnie chwile, aby jeszcze móc poprawić wymiary otworu pod bramę
    > garażową...
    Jaką bramę?
    Bo trochę inaczej dla segmentowej a trochę inaczej dla uchylnej.
    Dla segmentowej np otwór musi być mniejszy od wymiarów bramy.

  • 4. Data: 2014-05-23 09:50:55
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 23.05.2014 09:38, Kris pisze:

    > Jaką bramę?
    > Bo trochę inaczej dla segmentowej a trochę inaczej dla uchylnej.
    > Dla segmentowej np otwór musi być mniejszy od wymiarów bramy.

    segmentowa

  • 5. Data: 2014-05-23 10:08:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 23 maja 2014 09:50:55 UTC+2 użytkownik Albercik napisał:
    > segmentowa
    Tu sytuacja wygodniejsza bo otwór nie musi być dokładnie dopasowany do wymiarów
    bramy. Brama musi być minimalnie szersza od wymiarów liczonych w świetle otworu.
    No i najważniejsze: wysokość nadproża żeby można było zamontować napęd to te 40cm
    pewnie miejsca u góry musi być.
    Podpytaj dokładnie u producenta twojej bramy.

  • 6. Data: 2014-05-23 13:37:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    http://lmgtfy.com/?q=brama+segmentowa+wymiary+otworu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2014-05-24 14:25:41
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-05-23 09:24, Albercik pisze:
> [...]
    > garażową...
    > Jaki powinien być wymiar(szerokość) takiego otworu aby zamontować bramę
    Burżuj jesteś i Ci nie odpowiem. Ja mam 240 cm. 500 to rozpusta ;-)
    Jacek