  • 1. Data: 2014-05-23 12:32:44
    Temat: Sprzęt firmy AL-KO
    Od: Einstein <e...@0...pl>

    Witam
    Co sądzicie o sprzęcie tej firmy, zastanawiam się nad zakupem kosiarki
    spalinowej z napędem. Dają 3 lata gwarancji.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-05-23 13:35:34
    Temat: Re: Sprzęt firmy AL-KO
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 23 May 2014 12:32:44 +0200 osobnik zwany Einstein
    napisał:

    > Witam
    > Co sądzicie o sprzęcie tej firmy, zastanawiam się nad zakupem kosiarki
    > spalinowej z napędem. Dają 3 lata gwarancji.

    mam, działa fajnie, od roku obrabia 3 domy i nic się nie dzieje. Znaczy
    działa, nie psuje się. Cóż więcej wymagać :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-05-23 13:49:21
    Od: Einstein <e...@0...pl>

    W dniu 2014-05-23 13:35, masti pisze:

    > mam, działa fajnie, od roku obrabia 3 domy i nic się nie dzieje. Znaczy
    > działa, nie psuje się. Cóż więcej wymagać :)

    Znajomy miał podkaszarkę, lecz zamiast standardowej żyłki założył 2,4mm
    i kosił jak kosą a nie podkaszarką (ze 4 ary chyba), sprzęt wytrzymał 3
    sezony, po czym wyzionął ducha.

  • 4. Data: 2014-05-23 14:41:43
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 23 maja 2014 12:32:44 UTC+2 użytkownik Einstein napisał:

    > Co sądzicie o sprzęcie tej firmy, zastanawiam się nad zakupem kosiarki
    > spalinowej z napędem. Dają 3 lata gwarancji.

    Mam kosiarke model cos a'la br 470 silver - kosi pieknie od 4 lat.
    Zero problemow, polecam :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2014-05-26 08:26:25
    Od: Einstein <e...@0...pl>

    W dniu 2014-05-23 14:41, Adam pisze:

    > Mam kosiarke model cos a'la br 470 silver - kosi pieknie od 4 lat.
    > Zero problemow, polecam :)
    > pozdr.

    Dziękuję zatem wszystkim za wypowiedzi. Niedługo wybieram się do sklepu.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-05-29 09:17:18
    Temat: Odp: Sprzęt firmy AL-KO
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Używałem pożyczonego, elektrycznego wertykulatora/aeratora i nie mam uwag.

    PC