  • Data: 2015-06-30 14:00:10
    Temat: Re: budowa altanki - kilka pytan
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:dc2061e6-f483-48c5-a8d4-fb3b2a14c92f@go
    oglegroups.com...

    > A nie jest tak, ze zgoda bedzie wazna nawet jak sasiad sprzeda dzialke
    > komu
    > innemu? Budyn niech sie wypowie, on chyba w temacie siedzi ;)

    Formalnie ta zgoda niczego nie zmienia jest potrzebna tylko by nie
    podkablował, bo zgoda czy jej brak nie zmieniają tego że formalnie taka
    altanka tam stać nie może :-)

    Druga możliwość jest taka że budujemy dwie altanki na granicy i stykają się
    jedną ścianą - to się da legalnie przeprowadzić, no ale wymaga aby on się
    starał o pnb w tym samym czasie co ja. A obecny właściciel nie ma zamiaru
    nic robić bo chce to sprzedać.

    Pozdrawiam
    Ergie