  • Data: 2016-11-03 21:35:44
    Temat: Re: budowa domu sso wykonawca
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-03 o 18:52, Elektrolot pisze:

    > Nieprawda że co? Ja napisałem, że nieprawdą jest "beton komórkowy
    > wiele zalet i żadnych wad". Nie ma materiału który nie ma wad.
    > Podwójna negacja powoduje, że dalej twierdzisz że to zdanie jest
    > prawdziwe.

    Masz problem z logiką :)
    Stwierdziłem.
    Zaprzeczyłeś mojemu twierdzeniu.
    Zaprzeczyłem Twojemu twierdzeniu.
    Zatem podwójna negacja jest potwierdzeniem mojego twierdzenia.

    > Porównujesz tylko beton komórkowy z ceramiką, a co z silikatami?

    Zależy które silikaty.
    Ogólnie rzecz biorąc silikaty pełne, lepiej tłumią dźwięki od betonu
    komórkowego, ale słabiej tłumią drgania mechaniczne.
    Pustaki silikatowe mają dość kiepskie właściwości akustyczne, podobnie
    jak pustaki ceramiczne.

    > To już zależy od tego jak chcemy ogrzewać dom. Przy np. pompie ciepła
    > duża inercja jest pozytywna.

    Przy każdym rodzaju ogrzewania duża kumulacyjność jest pozytywna,
    ponieważ poprawia stabilność temperatury oraz komfort.
    Poza tym duża kumulacyjność poprawia komfort cieplny także i okresie
    letnim, zapobiegając nadmiernemu nagrzewaniu się domu.

    > No to trzeba wybrać takie które nie są w "w środku puste".

    Są dużo droższe.

    > Czy są jakieś wiarygodne badania, które potwierdzają, wpływ
    > promieniowania od materiałów budowlanych stosowanych w budynkach
    > jednorodzinnych na jakość życia ludzi?

    Oczywiście, że są i są też normy, które określają dopuszczalne poziomy.