  • Data: 2019-08-27 20:20:57
    Temat: Re: budowa domu u sąsiada
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.08.2019 o 19:22, s...@g...com pisze:

    > Nie widzialem w zyciu aby ktos splukiwal szara woda kibel. Nigdy. Woda w kiblu
    zawsze byla czysta i niczym nie smierdziala.

    Zawsze jest ten pierwszy raz. Jeszcze zobaczysz, jak pojedziesz zbierać szparagi
    u Niemca. A w Polsce deszczówka jest czysta na oko jak łza i nie śmierdzi. Ja
    napełniam nią oczko i psy się poją tam. I ptactwo rozmaite. Kunia nie mam, to nie
    wiem, czy by mu smakowała też, a konie są prawdziwymi smakoszami wody.

    > Nie widze problemu z lapaniem deszczowki zeby podlac kwiatki/trawnik.
    > Ale juz lapanie takiej z gontow papowych zeby podlac pomidory jest letko ryzykowne.

    Prawdziwy domorosły ogrodnik z myślą o pomidorach podlewanych deszczówką,
    stawia dach kryty ceramiczną dachówką. Do rymu.