  • Data: 2021-02-04 13:50:51
    Temat: Re: budowanie domu - koncepcja
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W czwartek, 4.02.2021 o 13:13, FEniks napisała:

    > Dom jak dom. Każdy buduje na tyle, na ile ma możliwości. Mieszkać się
    > da. A i tak najważniejsze jest to, co w środku.

    Jak z kobietami - "każda potwora znajdzie swego amatora",
    bo i tak najważniejsze jest to, co w środku, że posłużę się
    Twoimi słowami.

    > Teraz lepiej?

    No, zdecydowanie. Już nie muszę ręcznie usuwać podpisu przy odpowiedzi,
    bo robi to automagicznie mój 40tude Dialog. Dziękuję.

    --
    Po skończonej pracy...
    https://zapodaj.net/eaeb1be76d3de.jpg.html