  • Data: 2017-08-14 12:02:24
    Temat: Re: burza była i prądu ni ma
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 14 sierpnia 2017 10:20:53 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    wiania. I troche mnie razi jak ktois pisze zamiast wieje wiatr huraganowy to pisze
    wieje huragan.

    > Człowiek się uczy całe życie - dotąd myślałem, że huragan to po prostu
    > bardzo mocny wiatr (powyżej iluśtam m/s), a tu się okazuje, że rzeczywiście
    > huragany to tylko te rodzące się nad Atlantykiem, reszta to "tylko" wiatry
    > ;)

    Panie, tam geografy siedza i knują a jak wiadomo geograf to tumanista.
    Zapytaj takiego jak definuje morze, ocean, zatoke, przylądek. Niech poda dokładne
    wytyczne a nie fakt ze komus sie wydaje ze powinno byc tak a nie inaczej.

    Podobnie z wiaterami. Huragan i tajfun i orkan to jedno i to samo ale ktoś sie będzie
    upierał że dobrales złą nazwe :)

    http://tvnmeteo.tvn24.pl/informacje-pogoda/ciekawost
    ki,49/cyklon-orkan-tajfun-huragan-czym-sie-roznia,10
    5131,1,0.html