  • Data: 2012-07-13 12:56:16
    Temat: Re: cale i cale hydrauliczne
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adams <n...@n...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > [...] sprzedawca tłumaczy że on ma tutaj
    >
    > IMHO, to jest pomylka w karcie katalogowej,
    > 32mm wychodzi na 5/4 cala, a cal jak to cal
    > ma 2,54cm i faktycznie lepiej mierzyc
    > wewnetrzna srednice rury.
    >

    > Ale moge sie mylic i sa wyjatki.
    >
    > pozdrawiam
    > Adams
    Oczywiście że się mylisz ale podobam mi się Twój sposób rozumowania. Lepiej
    mierzyć wewnętrzną średnicę rury. Czy w sprawie zapalania zapałek też uważasz
    ze lepiej pocierać łepkiem o draskę niż o mokrą szmatkę? Jak weżmiesz rurę co
    ma w środku 1/2 cala i ściankę o grubości 10 centymetrów. I natniesz na niej
    gwint taki jak na stalowej rurze do wody. Na rurze o średnicy wewnętrznej 1/2
    cala. To pomimo tego że taka rura będzie miała średnicę zewnętrzną ponad 21
    centymetrów i gwint będzie się kończył na ponad 21 centymetrach. To na tej
    rurze będzie nacięty gwint calowy rurowy stożkowy 1/2 cala. Tak sobie to ktoś
    wymyślił. I jak taki system działa od bardzo dawna to znaczy że jest dobry. I
    że to Ty masz się do niego dostosować.