    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: cd. spadek ciśnienia
    Date: Thu, 1 Feb 2018 11:55:16 +0100

    Pan Maciek napisał:

    > Nie. 3 dni trzymałem z ciśnieniem 0 atm, nic się nie zapowietrzyło, co
    > jasno wskazuje, że poniżej jakiegoś progu ciśnienia wycieku nie było.

    Co oznacza ni mniej ni więcej tylko tyle, że kocioł nie ma w sobie
    czujnika do blokowania pracy przy spadku ciśnienia. Cała zabawa
    z wymiennikami do separacji obiegów i dodatkowymi pompami, to jest
    nic nie warte zawracanie głowy. Mój obecy kocioł ma taki czujnik,
    ale poprzednie 20 lat na jego miejscu wisiał inny model tego samego
    producenta, który jeszcze czujnika nie miał. Poza kilkoma podobnymi
    szczegółami niczym się w konstrukcji nie różnił. Tak więc zamiast
    wygłupiać się z wymiennikami, można po prostu czujnik wyłączyć.

    --
    Jarek