  • 1. Data: 2018-01-31 21:41:04
    Temat: cd. spadek ciśnienia
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Po kilku dniach niuchania na 90% jest wyciek w kotle, na wejściu zimnej
    wody.

    Jutro rozbiórka i bezie wiadomo na 100%.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2018-01-31 22:04:03
    Temat: Re: cd. spadek ciśnienia
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciek napisał:

    > Po kilku dniach niuchania na 90% jest wyciek w kotle,
    > na wejściu zimnej wody.
    >
    > Jutro rozbiórka i bezie wiadomo na 100%.

    No i po imprezie. Zmarnowała się taka piękna okazja
    do pocięcia rur przy kotle, zamontowania wymiennika
    i poprowadzenia rury na strych.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2018-01-31 22:13:55
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > i poprowadzenia rury na strych.

    A tą rurę na strych to po co konkretnie chcecie prowadzić? Bo ja nie w
    temacie :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2018-01-31 23:53:05
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 31.01.2018 21:41, Maciek wrote:

    > Po kilku dniach niuchania na 90% jest wyciek w kotle, na wejściu zimnej
    > wody.
    >
    > Jutro rozbiórka i bezie wiadomo na 100%.

    Ile ma lat ?

  • 5. Data: 2018-02-01 01:12:10
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Jan 2018 23:53:05 +0100, KIKI napisał(a):

    > Ile ma lat ?

    6,5

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2018-02-01 09:40:19
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > No i po imprezie. Zmarnowała się taka piękna okazja
    > do pocięcia rur przy kotle, zamontowania wymiennika
    > i poprowadzenia rury na strych.

    Ale co by to dało? woda by dalej ciekła, otwarta czy zamknięta
    instalacja niewiele tu zmienia.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 7. Data: 2018-02-01 10:28:37
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Feb 2018 09:40:19 +0100, Janusz napisał(a):

    > Ale co by to dało? woda by dalej ciekła, otwarta czy zamknięta
    > instalacja niewiele tu zmienia.

    Nie. 3 dni trzymałem z ciśnieniem 0 atm, nic się nie zapowietrzyło, co
    jasno wskazuje, że poniżej jakiegoś progu ciśnienia wycieku nie było.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2018-02-01 11:55:16
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciek napisał:

    > Nie. 3 dni trzymałem z ciśnieniem 0 atm, nic się nie zapowietrzyło, co
    > jasno wskazuje, że poniżej jakiegoś progu ciśnienia wycieku nie było.

    Co oznacza ni mniej ni więcej tylko tyle, że kocioł nie ma w sobie
    czujnika do blokowania pracy przy spadku ciśnienia. Cała zabawa
    z wymiennikami do separacji obiegów i dodatkowymi pompami, to jest
    nic nie warte zawracanie głowy. Mój obecy kocioł ma taki czujnik,
    ale poprzednie 20 lat na jego miejscu wisiał inny model tego samego
    producenta, który jeszcze czujnika nie miał. Poza kilkoma podobnymi
    szczegółami niczym się w konstrukcji nie różnił. Tak więc zamiast
    wygłupiać się z wymiennikami, można po prostu czujnik wyłączyć.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2018-02-01 13:45:19
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 01.02.2018 01:12, Maciek wrote:

    > 6,5

    Coraz większe gówno robią.
    Pociesz się, mnie też od kilku dni spada ciśnienie. Może być to też
    przeciek w komorze ale zauwazyłem, że naczynie przeponowe się zapełnia.
    Może być i jedno i drugie.

  • 10. Data: 2018-02-01 19:32:27
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2/1/2018 11:55 AM, Jarosław Sokołowski wrote:
    > szczegółami niczym się w konstrukcji nie różnił. Tak więc zamiast
    > wygłupiać się z wymiennikami, można po prostu czujnik wyłączyć.

    Możliwe że wtedy właściciel domu odbedzie interesująca rozmowę z
    ubezpieczycielem w razie nieszczęścia.