  • 1. Data: 2018-01-30 20:35:25
    Temat: Montaż adwodnienia liniowego w garażu
    Od: uciu <a...@g...com>

    Czesc,

    w garażu mam do osadzenia odwodnienie liniowe bielbet

    https://www.bielbet.pl/produkt/17,3/odwodnienia-lini
    owe-z-tworzywa-sztucznego-130/

    https://drive.google.com/open?id=1O5S6dZrKeskLPZ75-g
    NiDJuKNBNPSD-a

    W wylewce jest przygotowane miejsce - przed wylewkami był osadzony styropian i w
    otworze po nim musze osadzic odpływ - widac to na fotce.
    Pod wylewką (także pod tym kawałkeim styropianu do wyciągnięcia) jest EPS200 - wytnę
    go w miejscu pod odwodnieniem.

    Teraz pytania:
    1) osadzić to na zwykłym betonie?
    2) jak uszczelnić łączenie plastiku i betonu - czy boki odwodnienienia owinąć jakąś
    pianką i potem po jej wyciągnięciu dać w to miejsce jakiś uszczelniacz dekarski bo
    woda ściekała do korytka a nie do szczeliny, która pewnie kiedyć się zrobi?

    Ogólnie to o czym jeszcze pamiętać by tego nie zepsuc:-)

    Do osadzenia mam jeszcze odpłuw z prysznica i zrobie to analogicznie jak ten w garazu
    choć do niego jest jeszcze folia w płynie i kołnierz:-)

    uciu

  • 2. Data: 2018-01-30 20:59:54
    Temat: Re: Montaż adwodnienia liniowego w garażu
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    > Ogólnie to o czym jeszcze pamiętać by tego nie zepsuc:-)

    unikać A15, a min to B125 inaczej pierdyknie wcześniej czy później.

    Robak