  • 1. Data: 2010-07-15 20:36:58
    Temat: cena za tynki maszynowe
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    Jestem po tynkach
    robota wykonana wzorowo ciezko sie doczepic do czegokolwiek, gladzi nie ma
    potrebny klasc

    jedna pierdola, to ze w lazience gniazdka przy lutrze niesymetrycznie, ale
    to sobie sam poprawie 5min roboty

    cena ustalona za 1m
    przy gipsowychto

    23zl sciany
    25zl sufity
    przy standardowym zuzyciu tynku
    (nie wiem jakim)

    ceny bez vat jak to zazwyczaj :)

    (mniej wiecej to standard na allegro mozna znalezc taniej do 3zl za metr,
    ale wolalem ekipe zaufana i w 100% pewna, zreszta jestem bardzo zadowolony,
    pytam z ciekawosci)

    +piwnica cementowo wapienna troszke ( drozej nie wiem o ile)
    dom mniej wiecej 10m x 10m

    sciany jak na wiekszosci budow troszke krzywe
    w granicach rozsadku

    czy jak ustalaliscie cene od 1m2 to wychodzilo zuzycie materialu duzo wiecej
    Wam?
    wiem, ze to zalezy od tego jak proste sa sciany, ale pytam czy
    komys cena wyszla ustalana z tynkarzami od1m2?

    pozdrawiam
    Amir

  • 2. Data: 2010-07-16 07:21:40
    Temat: Re: cena za tynki maszynowe
    Od: "montemax" <m...@l...pl>

    \> 23zl sciany
    > 25zl sufity

    Czesc.
    Ale te ceny to z materialem wykonawcy ?
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-07-16 07:35:24
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > cena ustalona za 1m
    > przy gipsowychto
    >
    > 23zl sciany
    > 25zl sufity
    > przy standardowym zuzyciu tynku

    Oby jak najwięcej takich postów.
    Pytane to co montemax.

    ________MAT_______

  • 4. Data: 2010-07-16 08:33:14
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Czesc.
    > Ale te ceny to z materialem wykonawcy ?
    > Pozdrawiam

    tak

  • 5. Data: 2010-07-16 08:34:35
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości

    > Oby jak najwięcej takich postów.
    > Pytane to co montemax.

    tak, wydawało sie to logiczne :), dlatego nie pisałem

    byłoby to zdecydowanie za drogo

  • 6. Data: 2010-07-16 08:58:08
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-07-16 10:34, Amir pisze:
    > Użytkownik "Lagod"<niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości

    > tak, wydawało sie to logiczne :), dlatego nie pisałem

    A jaki tynk, lekki, czy ciężki? (np. Knaufa MP75 czy 75L ?)
    Bo te lekkie są tańsze (i bardziej miękkie).

    ________MAT_______

  • 7. Data: 2010-07-16 10:03:21
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 15 Lip, 22:36, "amir" <a...@g...pl> wrote:
    > Jestem po tynkach

    Ja też. Robione dwa miesiące temu, cementowo wapienne, ale nakładane
    agregatem, były to tynki "Elix" - po wyschnięciu białe i gladziutkie,
    w moim odczuciu w niczym nie ustępują gipsowym bijąc je jednocześnie
    na głowę właściwościami. Ich faktura jest delikatnie chropowata, ale
    jest to jedynie nieznaczna różnica w porównaniu z gipsowymi,
    absolutnie nie ma potrzeby nakładania na nie gładzi gipsowej.

    Cena (robocizna plus materiał plus wszelkie dodatki jak narożniki czy
    listwy wykończeniowe przy oknach) - 29zł/m2

    J.

  • 8. Data: 2010-07-16 17:03:48
    Od: "montemax" <m...@l...pl>

    A ja pytałem o cene dla tego, ze mam oferte 17zl metr kwadratowy plus do
    tego moj material. Widzialem wczesniejsza robote ekipy i wlasnie jak pisze
    Jarek P. bez potrzeby dodatkowej obrobki ;-) Zobaczymy jak zrobia u mnie.

  • 9. Data: 2010-07-16 18:58:43
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "montemax" <m...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >Jarek P. bez potrzeby dodatkowej obrobki ;-) Zobaczymy jak zrobia u mnie.

    17zł za samą robociznę to chyba strasznie drogo...

    J.

  • 10. Data: 2010-07-16 20:08:33
    Od: "montemax" <m...@l...pl>

    > 17zł za samą robociznę to chyba strasznie drogo...
    >
    > J.

    No wlasnie tez mi sie tak wydaje. Bede sie targowal, jak nie oni to znajda
    sie inni.