    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: chłodzenie mieszkania powietrzem z piwnicy
    Date: Tue, 5 May 2020 20:42:05 +0200

    Pan Irek.N. napisał:

    > {ciach}
    >
    > Ależ proszę Pana, ja tam żadnej wiedzy związanej z tym na ile taka
    > piwniczka wystarczy nie mam. Ja tylko nieśmiało zauważam, że kierunek
    > przepływu energii mi się nie zgadza :) Nie stresuj się proszę, mam
    > dobry humor, sam nie wiem dlaczego akurat dzisiaj.

    No też go mam (nie wiedzieć czemu). Gratuluję więc, bo zazdrościć nie
    muszę. Jakem gadał ostatnio ze specami od chłodzenia, to dla niech
    "zasoby chłodu" są tak samo dobre jak "zasoby ciepła". Coś jak dla
    prądzirzy napięcie ujemne (czy może dodatnie). Albo dla stałocielców
    przewodnictwo dziurowe, na równi stawiena temu elektronowemu.

    Jarek

    --
    Kamyczek na polu i strażnik na straży
    Lodówka wciąż ziębi, kuchenka wciąż parzy