  • Data: 2014-11-19 19:04:26
    Temat: Re: cięcie gresu - jak to zrobić samodzielnie?
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ergie pisze:
    > Widziałeś tę maszynkę? Tam płytkę się ręcznie prowadzi. Nawet jak tarcza
    > będzie idealna i bez bicia (co jest niewykonalne, bo te maszynki mają
    > fabrycznie spore luzy) to do tego dochodzi przesuwanie płytki po stole
    > bez żadnych łożysk czy ślizgaczy. Nie porównuj tego z profesjonalna
    > maszyną.

    Na jedno wychodzi - niedostatecznie sztywne prowadzenie narzędzia w
    materiale. Tudzież inne wspomniane przeze mnie czynniki - np.
    nieprzetarta tarcza diamentowa (ilu początkujących użytkowników takiego
    narzędzia wie że trzeba je przetrzeć przecinając kawałek piaskowca albo
    starej ściernicy karborundowej?).

    --
    Darek