eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieciekawe czy patrząc w dłuższej perspektywie warto w ogóle budować domy lub kupować mieszkania › Re: ciekawe czy patrząc w dłuższej perspektywie warto w ogóle budować domy lub kupować mieszkania
  • Data: 2014-05-14 10:05:32
    Temat: Re: ciekawe czy patrząc w dłuższej perspektywie warto w ogóle budować domy lub kupować mieszkania
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 14 maja 2014 09:43:03 UTC+2 użytkownik j...@g...com napisał:

    > Możliwości dziś dą takie że jednego roku można mieszkać w Koronowie pod
    > Bydgoszczą a drugiego w Paryżu a za kolejne dwa lata gdzieś w Azji

    Tylko po co? Ja wole zapuscic korzenie w jednym miejscu - mam tu rodzine,
    przyjaciol, znajomych, znajoma pania sprzedawczynie w spozywczaku, znajomych
    na stacji benzynowej. Do Paryza czy Azji to ja sobie moge leciec na pare
    dni na wycieczke pozwiedzac ale dom to cos wiecej niz tylko budynek. To
    miejsce w ktorym zyjesz i spolecznosc z ktora sie zzywasz.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.