eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieciekawe czy patrząc w dłuższej perspektywie warto w ogóle budować domy lub kupować mieszkania › Re: ciekawe czy patrząc w dłuższej perspektywie warto w ogóle budować domy lub kupować mieszkania
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 14 May 2014 06:48:34 -0700 (PDT)
    Subject: Re: ciekawe czy patrząc w dłuższej perspektywie warto w ogóle budować
    domy lub kupować mieszkania
    From: j...@g...com

    > skoro rata kredytu wynosi tyle co koszt wynajmu po co wynajmowaďż˝? IMO Lepiej
    >
    > mieszka� "u siebie" urz�dzi� sobie wszystko tak jak si� ma ochot� i nie
    >
    > przejmowa� �e kiedy� w�a�ciciel nas wyrzuci.

    w normalnych warunkach to raczej właściciel powinien zabiegać o to by mieć
    wwynajmującego niż ten drugi - bać się że go ktoś wyrzuci. W warunkach normalnej
    konkurencji to sprzedawcy raczej się biją o kupującego i jego względy. Zróżnicowana
    oferta wynajmu też powinna satysfakcjonować róznie sytuowane osoby. WTu bym się
    skłonił ku punktowi widzenia Kogucika, że za kilka- klikanaście lat to posiadacze
    nieruchomości będą mieli problem z wynajmem. Zwłaszcza w miastach.
    Osobiście przestaję widzieć sens dokonywania jakichś życiowych inwestycji w dobra
    wszelkiego rodzaju. Jeżeli już, to w coś co będzie pomnażać pieniądze a nie
    pochłaniać. Stoję jednak na stanowisku że lepiej korzystać z życia i inwestować we
    wspomnienia niż w rzeczy - do grobu się ich nie zabierze. Oczywiście wiem że wielcy
    tego świata myślą w kategoriach wieczności i dokonują inwestycji z myślą o następnych
    pokoleniach i ich rozwoju/zabezpieczeniu. Ja jednak egocentrycznie nie dbam o to co
    stanie się po mojej śmierci i koncentruję się na moim własnym "tu i teraz"