eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieciekawe czy patrząc w dłuższej perspektywie warto w ogóle budować domy lub kupować mieszkania › Re: ciekawe czy patrząc w dłuższej perspektywie warto w ogóle budować domy lub kupować mieszkania
  • Data: 2014-05-14 22:32:05
    Temat: Re: ciekawe czy patrząc w dłuższej perspektywie warto w ogóle budować domy lub kupować mieszkania
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 14 maja 2014 22:21:58 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > Nie znam nikogo kto twierdziłby że zakup mieszkania pod wynajem to jest zły
    interes.

    > A jeśli nawet sprzątaczka wie że zakup pod wynajem to dobry interes.
    >
    > To czy to musi być naprawdę dobry interes???

    Kiedyś robienie podków było świetnym interesem. Teraz już nie jest. Może najem
    okazjonalny jest jeszcze dobrym interesem. I jak każdy dobry interes kiedyś się
    skończy. Ja nie twierdzę że to będzie jutro. Według mnie problemy tych co mają
    mieszkania do wynajęcia zaczną się za 10-15 lat. Wtedy zacznie się klarować sytuacja
    że jest mniej więcej stała ilość mieszkań i domów a ludzi zacznie szybciej ubywać.
    Dzisiaj w każdym polskim mieście można bez problemów kupić mieszkanie. To znaczy że
    już jest rynek konsumenta.