  • Data: 2011-02-06 23:09:02
    Temat: Re: ciekawe urzadzenie
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Lut, 00:02, "Budyn" <b...@g...pl> wrote:

    > no wlaciwie tak planuje - rozprowadze wentylacje mechaniczna i doloze tam
    > extra farelke w kanale. Latem farelke wylacze a klima bedzie z gwc. Prosto i
    > tanio. (jesci bedzie dzialac :-))))
    > Pompy ciepla nie przewiduje :)

    Ale to ma byc Twoje glowne zrodlo ogrzewania ?? :)
    Jakie kanaly (przekroj) i jaka wymiane powietrza przewidujesz ?
    Bo albo wysokie temperatury w rurach (i dyskomfort z tym zwiazany)
    albo spore przekroje beda potrzebne :)
    Z pompa ciepla eksploatacja jakby nie patrzec 2-3 x tansza, a i w lato
    6kW wyglada ciekawie :)

    A GWC jakie planujesz? Ja wlasnie jestem na etapie zbierania ofert na
    nagrzewnice ~3,5kW do GWC wodnego. Narazie najtaniej 1,2k pln, acz
    mysle ze ponizej tysiaca sie da utargowac :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.