    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ciep?o systemowe
    Date: Fri, 25 Oct 2013 23:15:22 +0200

    W dniu 2013-10-25 22:49, Adam pisze:

    > Ale onet przeciez utrzymuje sie tylko i wylacznie z reklam. Z niczego wiecej.
    > Zreszta onet to jedna wielka reklama - same tresci i artykuly sponsorowane,
    > nie wlaze tam od dawna ;) Wszystkie duze portale w tym kierunku poszly i
    > nie ma sie co dziwic - tak samo jak gazeta zyje z reklam, tak i portale
    > z nich zyja. No bo jak nie z nich to z czego? A koszty utrzymania sa ogromne:)

    No dokladnie. Tylko wiesz, cos co sie nazywa portalem internetowym
    powino sie nazywac tablica ogloszen, albo portalem reklamowym.
    Oczywiscie to moj wybor czy tam wejde czy nie, ale tu chodzi o trend a
    nie o moja czy innych wole.

    > ICM jest jednostka uniwersytetu warszawskiego i przypuszczam ze w ustawie
    > ma zakaz uprawiania komerchy jak kazdy osrodek naukowy / panstwowa
    > placowka edukacyjna - tylko i wylacznie dlatego nie ma w nim reklam :-)

    Cos jak telewizja publiczna na ktora placimy abonament?? :-)

    > Czemu myslisz tak sie np. youtube rozwinal? Wcale nie dlatego ze ludzie
    > maja taka potrzebe uzewnetrznienia sie tylko po prostu trzepia na tym
    > kase ;)

    Akurat YT daje mozliwosc zamkniecia reklamy po krotkim czasie.
    Paradoksalnie komercyjna eska pokazuje w gornym rogu ekranu czas trwania
    reklam. Czemu tego nie ma w TV publicznej?

    > Ja akurat zyje z firmy hostingowej - czyli hostuje tresci i mi za te
    > hostowanie ludzie musza placic kase. Dlatego nie dziwie sie, ze poza
    > oczywiscie stronami stricte firmowymi kazdy chce na tym cos zarobic,
    > przynajmniej zeby pokryc koszty hostingu. Bo z kolei darmowy hosting
    > tez istnieje - ale na takim to hostingodawca umieszcza swoje reklamy,
    > bo przeciez nikt nie bedzie utrzymywal kogos za darmo, skoro utrzymanie
    > tego kosztuje :-)

    Adam ja to wszystko rozumiem. Pozwolilem sobie opisac trend jakis tam i
    tyle. Prawda jest taka, ze jak zechcesz cos kupic poslugujac sie
    artykulami wychwalajacymi produkt to nie wiesz tak naprawde czy on jest
    dobry czy sponsorowany. Toz to jakas schizofrenia.

    Pozdro.. TK