eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieciepło systemowe › Re: ciep?o systemowe
  • X-Received: by 10.49.116.145 with SMTP id jw17mr92389qeb.25.1382737143360; Fri, 25
    Oct 2013 14:39:03 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.116.145 with SMTP id jw17mr92389qeb.25.1382737143360; Fri, 25
    Oct 2013 14:39:03 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
    .highwinds-media.com!o2no14404qas.0!news-out.google.com!rn2ni123618pbc.1!nntp.g
    oogle.com!i2no19714qav.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com
    !not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 25 Oct 2013 14:39:03 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <l4en16$3l5$1@usenet.news.interia.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.73.154.171;
    posting-account=MUTGaQoAAADq5bu-cz865tamXKCrW8mP
    NNTP-Posting-Host: 89.73.154.171
    References: <l4ashu$2op$1@node1.news.atman.pl>
    <526927aa$0$2295$65785112@news.neostrada.pl>
    <l4bv7b$bsp$1@usenet.news.interia.pl>
    <c...@g...com>
    <l4eka7$tor$1@usenet.news.interia.pl>
    <0...@g...com>
    <l4en16$3l5$1@usenet.news.interia.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: ciep?o systemowe
    From: Adam <a...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 25 Oct 2013 21:39:03 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3650
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:476877
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 25 października 2013 23:15:22 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No dokladnie. Tylko wiesz, cos co sie nazywa portalem internetowym
    > powino sie nazywac tablica ogloszen, albo portalem reklamowym.
    > Oczywiscie to moj wybor czy tam wejde czy nie, ale tu chodzi o trend a
    > nie o moja czy innych wole.

    No niestety. Ale widzisz jakas inna droge? Tam nie da sie zarabiac na
    niczym innym niz na reklamach.. Abonament dla uzytkownikow? Nawet groszowy
    nie przejdzie :)

    > Cos jak telewizja publiczna na ktora placimy abonament?? :-)

    Nie, nie - telewizja to zupelnie inna para kaloszy. Jest na 100% taki zapis
    w ustawie, ewentualnie haczyk moze byc w tym ze szkoly korzystaja z
    dofinansowania UE, ktore w wielu projektach ogranicza uzywanie tych
    srodkow na cele komercyjne. Moge sie mylic w szczegolach ale ogolnie
    tak to wyglada :-)

    > Akurat YT daje mozliwosc zamkniecia reklamy po krotkim czasie.

    Wiekszosc reklam na stronach tez przeciez mozesz zamknac odrazu (jak tylko
    znajdziesz ten cholerny ukryty specjalnie gdzies znaczek X ;)

    > Paradoksalnie komercyjna eska pokazuje w gornym rogu ekranu czas trwania
    > reklam. Czemu tego nie ma w TV publicznej?

    To samo np. TVN Player... Pewnie dlatego ze spadlyby ceny reklam emitowanych
    "w srodku" :-)

    > Adam ja to wszystko rozumiem. Pozwolilem sobie opisac trend jakis tam i
    > tyle. Prawda jest taka, ze jak zechcesz cos kupic poslugujac sie
    > artykulami wychwalajacymi produkt to nie wiesz tak naprawde czy on jest
    > dobry czy sponsorowany. Toz to jakas schizofrenia.

    No niestety. Tym bardziej ze powstala cala masa blogow, ktore z zalozenia
    nie sa obiektywne.. Tez mnie to bardzo mocno drazni :) Trzeba sie niezle
    naszukac zeby dojsc do rzetelnej opinii o jakims produkcie.. Wiekszosc
    recenzji / opinii / komentarzy to zwykly sponsoring lub oplacony przez
    producenta "marketing szeptany". Nic nie poradzisz. Wyobraz sobie jednak
    co bys zrobil dzisiaj bez Internetu (nawet w takiej gorszej postaci)
    jak chcialbys np. kupic lodowke? Tragedia i trauma - szukalbys informacji
    u lokalnych sprzedawcow, a oni przeciez tez zrobiliby Ci kazdy po swojemu
    pranie mozgu :-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1