    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ciep?o systemowe
    Date: Sat, 26 Oct 2013 08:38:51 +0200

    news:l4d5qq$252$1@dont-email.me...

    > ale jak widać działają skoro kupiłes TV za 6 tysi :)

    Wręcz przeciwnie.
    Telewizor w domu być musi, choćby po to aby obejrzeć wiadomości, a stary
    się popsuł. Stwierdziłem, że nie ma sensu naprawiać starego tylko kupię
    nowy. Idąc do sklepu nie miałem nie wiedziałem jeszcze, który wybiorę.
    Wiedziałem tylko, że musi być duży, bo człowiek się starzeje i wzrok
    .... :), musi mieć dobry i ostry obraz, musi mieć internet i Skype, bo
    używam tego komunikatora i w zasadzie na tym się kończyły moje potrzeby,
    aha i jeszcze 3D dla bajeru, żeby sobie od czasu do czasu coś obejrzeć z
    blu-raya. Czytałem trochę prywatnych opinii internetowych i suche dane
    katalogowe, a tak naprawdę decyzję podjąłem po kilku dnicha przeglądania
    i porównywania telewizorów w sklepach, oglądając kilka próbek filmów.
    Tak więc myślę, że żadna reklama się nie przyczyniła do mojego wyboru.