    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ciep?o systemowe
    Date: Sun, 27 Oct 2013 08:21:53 +0100

    uzytkownik wrote:

    > Wręcz przeciwnie.
    > Telewizor w domu być musi, choćby po to aby obejrzeć wiadomości, a

    znaczy jesteś bardzo głęboko zindokrynowany skor uiważasz że musisz mieć TV
    w domu, jeszcze najszczególnei skoro go potrzebujesz do oglądania
    wiadomosci... :)

    wiesz ja też mam TV ale to w sumie jest własciwie wielki monitor
    komputerowy. służy do oglądania filmów, bajek i grania w gry.

    Kto normalny ogląda wiadomosci w TV :) wiadomosci to sie czyta w
    internecie.

> [...]
    > starzeje i wzrok .... :), musi mieć dobry i ostry obraz, musi mieć
    > internet i Skype, bo używam tego komunikatora i w zasadzie na tym się
    > kończyły moje potrzeby, aha i jeszcze 3D dla bajeru, żeby sobie od
    > czasu do czasu coś obejrzeć z blu-raya. Czytałem trochę prywatnych
    > opinii internetowych i suche dane katalogowe, a tak naprawdę decyzję
    > podjąłem po kilku dnicha przeglądania i porównywania telewizorów w
    > sklepach, oglądając kilka próbek filmów. Tak więc myślę, że żadna
    > reklama się nie przyczyniła do mojego wyboru.

    dałeś sie zindokrynować do kwadratu, dałeś sobei wciosnąć TV 3D co jest
    imho kompletnie bzdurnym nabytkiem KOMPLETNIE.

    ponadto dałeś sobei wcisnąć TV szpiega z dostępem do internetu nad któym nie
    masz żadnego panowania bo masz tam zamknięty niedostepny system operacyjny,
    który nie masz zielonego pojęcia co robi. W zwykłym kompie mozesz jedank
    panować nad software tutaj jesteś skazany na wielkiego brata z korporacji
    kóry ci coś tam zamontował i prawdopodobnie może instalować co chce i kiedy
    chce.