    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ciep?o systemowe
    Date: Mon, 28 Oct 2013 14:45:58 +0100
    <526a038b$0$2165$65785112@news.neostrada.pl> <l4d5qq$252$1@dont-email.me>
    <526b6367$0$2141$65785112@news.neostrada.pl> <l4irhr$ng5$1@dont-email.me>
    <9...@g...com>
    <l4jed2$ghq$1@news.task.gda.pl>
    <8...@g...com>
    <l4jslq$q2s$2@usenet.news.interia.pl>
    <a...@g...com>
    <l4jts3$sln$1@usenet.news.interia.pl> <l4k1nn$oqk$4@dont-email.me>
    <l4l6cb$e67$1@usenet.news.interia.pl>
    <b...@g...com>
    <l4lbgk$pdg$1@usenet.news.interia.pl>
    <b...@g...com>
    <l4ldvk$v0h$1@usenet.news.interia.pl>
    <0...@g...com>
    <l4lhus$v1c$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <l4lntp$5ds$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>

    dyskusyjnych:83e5b3fb-0aa5-4872-92cd-603eb75b6f54@go
    oglegroups.com...

    > Pewnie wie. Wyskakujące narożniki pewnie też mozna jakąs nakładką
    > wyłączyć. tylko trzeba ściuagac dodatkowe programy/nakładki a ja pytam po
    > co.
    > Siedze teraz przed kompem z win7 iok, win8 uzytkow tragedia- zona twierdzi
    > to samo żeby nie byc gołosłowny. Np komp z win 8 nie chce mi się połączyc
    > po sieci lan z
    > serwerem sieciowym. Inne kompy z win7 telefony z androidem itp łączą sie
    > bez problemu win8 nie chce. Google zna problem bo inni uzytkownicy mieli
    > podobny rozwiązania
    > póki co nie ma.

    Od strony sterowników win7 i win8 to to samo. Aby cos co działało z win7 nie
    działało z win8 jakiś programista musiał się bardzo postarać.

    > Tylko że wszędzie ten intuicyjny system próbuje mi to konto "wymusić"
    > Trzeba być czujnym żeby coś nie koiknąc jakiejś zgody na połączenie czegoś
    > z czymś tam.

    ??? Nie rozumiem. Mam zarówno w pracy jak i w domu win8. W domu mam założone
    konto bo żona i dzieci czasem w coś grają, w pracy używam tego komputera bez
    konta microsoft i nie przypominam sobie by mnie kiedykolwiek system pytał o
    konto poza momentem instalacji systemu i pierwszym uruchomieniem.

    > Pewnie sa takie programy ale ja nie lubię instalowac nakładek i programów
    > żeby "poprawiać fabrykę" W win7 takich problemów nie miałem.
    > Ktoś zaraz napisze że jest Linuks- przerabiałem, dziękuje bardzo top nie
    > dla mnie.

    Ale po co poprawiać? Ósemka w pierwszej chwili odrzuca, ale wystarczy kilka
    chwil by sobie ułożyć kafelki i kilka dni by nabrać nowych nawyków i się
    okazuje że jest znacznie szybsza w obsłudze niż siódemka.

    Zmiana z win 3.11 na win95 była o kilka rzędów wielkości większą rewolucją.
    Podobnie pojawienie się winXP. Z czasem jak ludzie poznali nowe systemu nikt
    sobie nie wyobrażał powrotu do przeszłości.

    Pozdrawiam
    Ergie